Gå til innhold

Synes du hun ser tjukk ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Ragnar89 skrev:

Ikke bry deg om en manns uttalelser. Det er veldig fint med former ;)

Da skal vi ikke bry oss om dine uttalelser heller.

Anonymkode: 8a890...314

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes hun har en fin og sunn kropp.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da skal vi ikke bry oss om dine uttalelser heller.

Hvorfor skal de ikke det? Er ikke han som bryter ned kvinners selvbilde her inne. Synes selv den kommentaren var drøy. Kunne sagt det på en annen måte :) Men det er klart, man velger jo selv og ikke bry seg om hva andre sier her inne. Men enkelte kan ta det til seg på en negativ måte. Ikke alle er så sikker på seg selv. Nok om det :)

Skrevet
1 minutt siden, Mysticgirl skrev:

Hvorfor skal de ikke det? Er ikke han som bryter ned kvinners selvbilde her inne. Synes selv den kommentaren var drøy. Kunne sagt det på en annen måte :) Men det er klart, man velger jo selv og ikke bry seg om hva andre sier her inne. Men enkelte kan ta det til seg på en negativ måte. Ikke alle er så sikker på seg selv. Nok om det :)

Du kan vel lese hva han selv skriver?  " Ikke bry deg om en manns uttalelser ". Hans egne uttalelser også er kun en manns uttalelser. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Apekatten skrev:

Jeg synes hun har en fin og sunn kropp.

Det spørs om hjertet og lungene hennes synes det samme.

Anonymkode: be1a3...cd5

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ordla meg litt feil, det er selvfølgelig ikke sikkert hun er sunn på innsiden, men utifra bildet ser kroppen hennes sunn og frisk ut. Hun er hverken undervektig eller overvektig.

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Hva vet du om hva slags folk som er her og hvem som er usikre på seg selv? Jeg vet om mange jenter som spiser mye og som ikke klarer å legge på seg selv og ikke klarer å få former. Å starte tråd etter tråd for å få skryt om sine former og at jenter som ikke klarer å få former får se innlegg etter innlegg om hvor flott det er med former er ødelegge for DISSE jentene. Det bryter ned DERES selvtillit. Og nei, det er heller ikke greit å være overvektig som har blitt mote i Norge. Det er en usunn livsstil å fremme. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan vel lese hva han selv skriver?  " Ikke bry deg om en manns uttalelser ". Hans egne uttalelser også er kun en manns uttalelser. 

Han mente nok én manns uttalelser. Altså, at man ikke skal bry seg om hva én av flere menn skriver.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det samme kan man si om hjertet og lungene i både tynne, veltrente og slanke kropper. Man kan ikke alltid se på en kropp hvor sunn den er og hvor bra hjertet og lungene har det.

Skrevet
19 minutter siden, Ardwinna skrev:

På hvilken måte? 

Trene med store pupper for eksempel,  minnes jeg var et helvete (har ammet i to omganger) og husker tilbake på jogging med gru. 

Nei det er vel det at jeg selv er liten og atletisk,når jeg veide en ti til tolv kilo mer enn jeg pleier (etter svangerskap) syntes jeg det var upraktisk.  hun ser for all del veldig  fin ut da, skjønner godt at hun lever at utseendet. 

Anonymkode: 59458...e78

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Han mente nok én manns uttalelser. Altså, at man ikke skal bry seg om hva én av flere menn skriver.

Ja, og det var det jeg også mente. Og at hans egne uttalelse kan derfor også sees bort fra. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tolket det som at man ikke skulle bry seg om en manns uttalelser, altså at man ikke skal bry seg om en enkelt manns negative uttalelse, når resten av kommentarene her inne er positive.

Men hvorfor blir du så sur fordi noen påpeker at det ikke greit av Ajax å skrive æsj? Hvorfor har du så behov for å forsvare en slike unødvendige kommentarer som æsj, som kun er ment for å bryte jenters selvtillit?

Anonymkode: 005c5...c8f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tolket det som at man ikke skulle bry seg om en manns uttalelser, altså at man ikke skal bry seg om en enkelt manns negative uttalelse, når resten av kommentarene her inne er positive.

Men hvorfor blir du så sur fordi noen påpeker at det ikke greit av Ajax å skrive æsj? Hvorfor har du så behov for å forsvare en slike unødvendige kommentarer som æsj, som kun er ment for å bryte jenters selvtillit?

Les over. Så alle må være enige i et debattforum?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vet du om hva slags folk som er her og hvem som er usikre på seg selv? Jeg vet om mange jenter som spiser mye og som ikke klarer å legge på seg selv og ikke klarer å få former. Å starte tråd etter tråd for å få skryt om sine former og at jenter som ikke klarer å få former får se innlegg etter innlegg om hvor flott det er med former er ødelegge for DISSE jentene. Det bryter ned DERES selvtillit. Og nei, det er heller ikke greit å være overvektig som har blitt mote i Norge. Det er en usunn livsstil å fremme. 

Åja, er det derfor slanke, veltrente kropper vises frem i medier og reklamekampanjer, for å krenke alle som har en større kropp? Bra du sier i fra, jeg skal straks begynne å føle meg krenket av all ros og skryt eller fremheving av andre kroppstyper enn min. Enn at andre får skryt av noe jeg ikke har? Noe så uhørt!

:rolleyes:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Ardwinna skrev:

Åja, er det derfor slanke, veltrente kropper vises frem i medier og reklamekampanjer, for å krenke alle som har en større kropp? Bra du sier i fra, jeg skal straks begynne å føle meg krenket av all ros og skryt eller fremheving av andre kroppstyper enn min. Enn at andre får skryt av noe jeg ikke har? Noe så uhørt!

:rolleyes:

Og der har vi det. Rullet over over og inntatt offerposisjonen istedenfor å gjøre noe med det 

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
25 minutter siden, Ajax skrev:

Jeg er fascinert hvor engasjerte folk kan bli av at én mann skriver ett ord om én dame 😄

Skrev du bare det for å provosere? Kjedet deg på en lørdags ettermiddag? :P

Skrevet

Les over. Så alle må være enige i et debattforum?

Nei, alle må ikke være enige, men det å skrive æsj er direkte ufint og slemt. Det er lov å skrive på en ordentlig måte at man foretrekker tynnere jenter, uten å skrive æsj.

Det å skrive æsj er jo direkte mobbing av alle jenter som ikke er modelltynne. Hvorfor synes du det er greit?

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trene med store pupper for eksempel,  minnes jeg var et helvete (har ammet i to omganger) og husker tilbake på jogging med gru. 

Nei det er vel det at jeg selv er liten og atletisk,når jeg veide en ti til tolv kilo mer enn jeg pleier (etter svangerskap) syntes jeg det var upraktisk.  hun ser for all del veldig  fin ut da, skjønner godt at hun lever at utseendet. 

Anonymkode: 59458...e78

Det finnes gode sports-BHer :) Man skal ha rimelig store pupper før det blir et uoverkommelig problem. Jeg tviler på at denne dama sliter med å finne god nok BH til å trene i.

• Liker 1
Skrevet

Nei, alle må ikke være enige, men det å skrive æsj er direkte ufint og slemt. Det er lov å skrive på en ordentlig måte at man foretrekker tynnere jenter, uten å skrive æsj.

Det å skrive æsj er jo direkte mobbing av alle jenter som ikke er modelltynne. Hvorfor synes du det er greit?

Det har jeg ikke uttalt meg om. Om det er greit eller ugreit. Det får du ta opp med brukeren. 

Skrevet
2 minutter siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev:

Skrev du bare det for å provosere? Kjedet deg på en lørdags ettermiddag? :P

Det er mulig jeg kjedet meg litt og bestemte meg for å legge en femmer på hylekoret og skape litt liv og røre ja 😄

Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, Ajax skrev:

Det er mulig jeg kjedet meg litt og bestemte meg for å legge en femmer på hylekoret og skape litt liv og røre ja 😄

Jeg er forøvrig ikke enig med den andre ab-en. Jeg synes du er en hyggellg bruker :) Men savner det gamle brukernavnet ditt /:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...