AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #22 Skrevet 26. november 2016 1 time siden, Ajax skrev: Æsj Det er egentlig godt at sånne som deg finnes, det får andre menn til å skinne litt ekstra. Anonymkode: b8d3b...7be 9
Gjest Ajax Skrevet 26. november 2016 #23 Skrevet 26. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er egentlig godt at sånne som deg finnes, det får andre menn til å skinne litt ekstra. Anonymkode: b8d3b...7be Da har du ikke sett meg etter jeg har smurt meg inn i bronsekrem og kokosolje. Apropos å skinne mener jeg 😂
drue Skrevet 26. november 2016 #24 Skrevet 26. november 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun ser overvektig ut. Ikke særlig sunn. Discusting. Anonymkode: 1de87...15b Dette er ikke et ord. 9
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #25 Skrevet 26. november 2016 5 minutter siden, Ajax skrev: Da har du ikke sett meg etter jeg har smurt meg inn i bronsekrem og kokosolje. Apropos å skinne mener jeg 😂 Og hvordan skal din drømmedame se ut da? Om du synes denne er tjukk så må du jo like skinnygirls Anonymkode: 79ab2...487 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #26 Skrevet 26. november 2016 35 minutter siden, drue skrev: Dette er ikke et ord. Jo det er et engelsk ord for ekkel. Anonymkode: 1de87...15b
herremann Skrevet 26. november 2016 #27 Skrevet 26. november 2016 kelly brooks er nydelig, men på akkurat det bildet er ho litt for fyldig. 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #28 Skrevet 26. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo det er et engelsk ord for ekkel. Anonymkode: 1de87...15b Nei, det er det ikke. Det er derimot et ord som heter disgusting. Anonymkode: 6a641...7d9 9
herzeleid Skrevet 26. november 2016 #29 Skrevet 26. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herregud, i overkant tjukk? Seriøst, hun ser da helt normal ut, hvis hun er tjukk så er over 90% av Norges befolkning overvektige. Seriøst folk har et helt forvridd syn på kropp om de mener denne jenta er tjukk. Anonymkode: 005c5...c8f Det er normalt å være tjukk. Det betyr ikke at det er noe galt i å foretrekke slankere. 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #30 Skrevet 26. november 2016 4 minutter siden, herzeleid skrev: Det er normalt å være tjukk. Det betyr ikke at det er noe galt i å foretrekke slankere. Hvorvidt det er "normalt" å være tjukk er en helt annen debatt. Faktum er at du kaller en jente som ikke engang har mage for tjukk. Eneste å bemerkelse seg er at hun har større hofter og brystparti, noe som er helt normalt at mange jenter opplever å få etter de har kommer i puberteten, det betyr ikke at man er feit. Det kun en del av det å være kvinne, man skal ikke forvente at jenter skal ha lik kroppsbygging som en mann for å bli kalt normalvektig. Anonymkode: 005c5...c8f 4
herzeleid Skrevet 26. november 2016 #31 Skrevet 26. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorvidt det er "normalt" å være tjukk er en helt annen debatt. Faktum er at du kaller en jente som ikke engang har mage for tjukk. Eneste å bemerkelse seg er at hun har større hofter og brystparti, noe som er helt normalt at mange jenter opplever å få etter de har kommer i puberteten, det betyr ikke at man er feit. Det kun en del av det å være kvinne, man skal ikke forvente at jenter skal ha lik kroppsbygging som en mann for å bli kalt normalvektig. Anonymkode: 005c5...c8f Jeg skriver at jeg synes hun på det bildet er i overkant tjukk, men fortsatt sexy, ikke at hun er særskilt tjukk. Noen av oss liker fastere kropper. Og nei, du har ikke kroppsbygning som en mann om du har mindre overflødig fett, smalere hofter eller en fastere rumpe.
kisskissbangbang Skrevet 26. november 2016 #32 Skrevet 26. november 2016 2 timer siden, Ajax skrev: Æsj Æsj? Virkelig? 2
Gjest Jacklost Skrevet 26. november 2016 #33 Skrevet 26. november 2016 2 timer siden, Ajax skrev: Æsj Hva er æsj med henne?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #34 Skrevet 26. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herregud, i overkant tjukk? Seriøst, hun ser da helt normal ut, hvis hun er tjukk så er over 90% av Norges befolkning overvektige. Seriøst folk har et helt forvridd syn på kropp om de mener denne jenta er tjukk. Anonymkode: 005c5...c8f Ja, hun er normal! Men det er faktisk normalt å være litt i overkant overvektig. Jeg synes hun ser kjempefin ut, hun ser sunn og trent ut fordi hun har ganske flat mage. Det går an å være sunn og vakker selv om man har litt mer enn det som er naturlig. Og da sier jeg ikke at hun der er unaturlig tjukk, men JEG hadde vært unaturlig tjukk i samme str, fordi jeg er naturlig slank. Jeg synes ofte jenter som er tjukkere enn meg er de mest sexy. Jeg er også litt lei av at jeg blir betraktet som tynn fordi det er normalt å være litt tjukk. Fordi, ja, nitti prosent av alle jenter er litt tjukke. Anonymkode: b9c63...778 2
Gjest Ajax Skrevet 26. november 2016 #35 Skrevet 26. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og hvordan skal din drømmedame se ut da? Om du synes denne er tjukk så må du jo like skinnygirls Anonymkode: 79ab2...487 Drømmedama mi er Emma Watson. Men hun er nok out of my league, så jeg kan nøye meg med TayTay 😄
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #36 Skrevet 26. november 2016 3 minutter siden, Ajax skrev: Drømmedama mi er Emma Watson. Men hun er nok out of my league, så jeg kan nøye meg med TayTay 😄 Hun her ? Anonymkode: 79ab2...487
Gjest canacas Skrevet 26. november 2016 #37 Skrevet 26. november 2016 Ikke sett videoen i artikkelen, men damen på bildet (med bikini) så veldig flott ut! Interessant at jeg umiddelbart ser at hun er større enn meg, men i virkeligheten er vi sikkert ganske like. Bilder har en tendens til å legge på litt, eller så er jeg bare evig optimist og trenger å justere brillene
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. november 2016 #38 Skrevet 26. november 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorvidt det er "normalt" å være tjukk er en helt annen debatt. Faktum er at du kaller en jente som ikke engang har mage for tjukk. Eneste å bemerkelse seg er at hun har større hofter og brystparti, noe som er helt normalt at mange jenter opplever å få etter de har kommer i puberteten, det betyr ikke at man er feit. Det kun en del av det å være kvinne, man skal ikke forvente at jenter skal ha lik kroppsbygging som en mann for å bli kalt normalvektig. Anonymkode: 005c5...c8f Helt enig med deg
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #39 Skrevet 26. november 2016 Hun ser fin ut hun, men veldig glad jeg ikke ser sånn ut selv. Det blir litt mye liksom. Ikke særlig praktisk i hverdagen med så mye former. Gjør seg fint på bilder da Anonymkode: 59458...e78 1
Gjest Ajax Skrevet 26. november 2016 #40 Skrevet 26. november 2016 31 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Æsj? Virkelig? 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun her ? Anonymkode: 79ab2...487 Hun der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå