Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #1 Del Skrevet 27. november 2004 Tregulvet vårt, som antagelig er furu, er lakkert. Men dette er blitt veldig stygt etter mange års slitasje. Vi har en bånnsliper, som vi skal slipe et ubehandlet tre gulv med. Men mener å huske at vi prøvde å slipe et lakket gulv en gang med denne, men da gjorde all lakken slippebåndet glatt. Dette gjorde at vi aldri fikk slipt gulvet skikkelig, for hver gang ble båndet, etter kort tid, som glassert av lakken. Finnes det noe middel man kan sette på gulvet, slik at lakken løsner, og man dermed kan slipe gulvet skikkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. november 2004 #2 Del Skrevet 27. november 2004 Tror nok at dere bør leie en skikkelig gulvsliper. Eller få noen proffe folk til å slipe for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #3 Del Skrevet 27. november 2004 okay, det er kanskje det som må til på vårt lakkerte gulv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. november 2004 #4 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg ville i alle fall ALDRI ha gått løs på et gulv med en vanlig båndsliper. Ikke ville jeg slipt det selv heller tror jeg. Be om et tilbud fra flere firmaer, så ser du hva prisene ligger på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. november 2004 #5 Del Skrevet 27. november 2004 Svarer som Lea! Mannen min er tusenkunstner og gjør alt annet i huset selv, men slipe gulv det tørr han ikke... Men sjekk priser, det varierer mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #6 Del Skrevet 29. november 2004 Gjør det ikke selv om det skal bli pent! Vi har hatt håndverkere nå som kjente mange gulvslipere, men ingen de ville anbefale... til slutt fant vi en som gjorde en glitrende jobb for 170,- m2 - det var verd hver krone! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå