AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 For noen måneder siden under en skulderøkt gikk skuldrene fra å brenne (som er en god ting) til å bli veldig kjølende. Har hatt vondt hver eneste dag gjennom hele dagen siden. Legen ber meg bare om å trene. Problemet er at styrketrening betyr utrolig mye for meg, og pga smerter så får jeg ikke trent annet enn bein og mage. Som sagt, legen ba meg om å fortsette å trene styrke, men jeg lurer på hvor lurt det er å gjøre det når kroppen reagerer ved å skape mer smerte. Hva ville dere gjort? Anonymkode: fc5dc...6e9
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 19 minutter siden, penny_ skrev: Gå til en fysioterapeut. Må man ha henvisning? Anonymkode: fc5dc...6e9
Gjest KlippKlapp Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må man ha henvisning? Anonymkode: fc5dc...6e9 For fysioterapeut ja. Men hvis du finner en manuellterapeut slipper du henvisning.
Cata Skrevet 26. november 2016 #5 Skrevet 26. november 2016 Jeg hadde oppsøkt en manuellterapeut og fortsatt å trene, så lenge legen hadde godkjent videre trening. Selv om jeg ikke hadde kunnet trene med min vanlige belastning pga. smerter så hadde jeg like vel trent med såpass belastning som jeg kunne tåle.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #6 Skrevet 26. november 2016 Vet ikke så mye om dette, men er noe som heter frozen shoulder. Søk det opp. Ellers vil jeg så absolutt anbefale deg å oppsøke en manuellterapeut. Høres ut som sener og/eller muskler har fått real juling. Anonymkode: 11f00...c14
penny_ Skrevet 26. november 2016 #7 Skrevet 26. november 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må man ha henvisning? Anonymkode: fc5dc...6e9 Ikke hvis du går til en privat klinikk. Ellers kan du gå til en offetnlig klinikk som har manuellterapeut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå