Gå til innhold

Hvorfor har du det nicket du har?

Gjest Tristessa

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa

Hva er bakgrunnen til det nicket du bruker her inne på KG? Litt nysgjerrig jeg...

Nicket mitt er egentlig tittelen på en Smashing Pumpkinssang, favorittbandet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svenskbrud

Jag är svensk och blivande brud.

När jag skulle hitta på ett "namn" fastnade jag för svenskbrud.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Jeg har to navn, et som begynner på M (em) og et som begynner på L (el). You see, M & L... Digget Eminem så grådig en periode i fjor, der jeg har det fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er navnet på en radiohead-plate. Har egentlig ikke hørt så mye på den, men synes det var kult...

Het LilleMika før, men det var så mange som hadde nesten like nick, så jeg valgte å bytte.

Ha en fortreffelig natt, alle sammen!

KId

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Verdande

I norrøn mytologi finnes tre norner, som vokter Urds brønn under treet Yggdrasil: søstrene Urd, Verdande og Skuld, som representerer hhv. fortiden, nåtiden og framtiden. Nornene vever trådene i livsveven til alle mennesker, og avgjør deres skjebne.

Verdande spinner nåtiden, det værende. Hun vet hva som skjer nå, og hun former livstrådende løpende.

For meg representerer Verdande at jeg, og bare jeg, er ansvarlig for å forme livet mitt her og nå. Fortiden og framtiden eksisterer, og kan påvirke nåtiden, men det sentrale er nå. Hvordan livet mitt skal være er opp til meg, og det er slik jeg foretrekker at det er. Mitt liv, mine valg.

Derfor heter jeg Verdande.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en liten bompibjørn :) også litt den derre "booompi boompi" greia som var på bigbrother i fjor da :) ikke at jeg bomper så mye på den måten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt er fra Sandra Dee i Grease filmen, hehe..

Som i sangen "loook at me, I'm Saaandra Deeee!", men Sandra Dee ble litt tungt, derfor bare Sandy!

Synes egentlig S.Dee er en skikkelig bitch, men det er da tæl i jenta! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Tiit fordi jeg synes det ser litt stilig ut på trykk. Kom på det som en assosiasjon til en hendelse i en Mumi-film, der det var en liten kar som ikke hadde navn, og så fant de navn til ham, et som passet til hans vesen. Han het Ti-Ti-Ooooo. Dermed kom jeg på Tiit. Hører dere at det er en slags plystrelyd? En fuglelåt kanskje? Jeg liker Tiit, Tiit det er meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Væren som fant på Guess What!

Fordi hun mente jeg var en anonym som lot andre gjette. Eller noe i den dur. Husker ikke så godt.

Og så heter min min dyrebare ting Predeline, så da er det avgjort.

Måtte ha en søt signatur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste om en jente som het Vala i en av samboerens fantasy-bøker. Det sto om henne at

"Flowers were said to open, and birds sing, at her passing." Synes det var litt søtt så da adopterte jeg det navnet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å kalle meg Litago en gang jeg rotet rundt på Snikk-Snakk og nesten ramlet ut i bassenget til De Lystige Engler.

Dessuten blir kuer ofte sett på som rimelig enkle dyr, og det passer meg utmerket! :ler:

Jeg er faktisk såpass enkel jeg at jeg ikke forstår at noen gidder å rakke ned på tråder de ikke liker. Jeg bare overser dem jeg. Men så er jeg jo også bare en ku.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg skriver mail osv, forkorter jeg navnet mitt. For variasjon skriver jeg av og til andre ting som rimer på forkortelsen (Klem Slips) for eksempel. Så da jeg skulle finne på nick i hui og hast var det et av disse rimordene som ramlet ned først. (Guri jeg er festlig altså)

(Sandra Dee var ikke hun i Grease, hun var en skuespillerinne/sangerinne på 50 tallet tror jeg, ansvarlig for en haug av disse klissesangene (av Que Sera Sera typen). Tror de sang "look at me..." fordi Sandra i filmen var samme type.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller meg for Transelise fordi jeg er transe,er fysisk mann, men liker best å vere jente."Lise" er mitt jentenavn etter min første kjereste og "Lars" er mannenavnet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

nicket mitt tok jeg fordi jeg er gift med en indisk mann.Så enkelt er det :D

hilsen

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...