AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Hei, har to ting jeg lurer litt på fra dere andre hundeeiere. Dere som fryser ned kong til hunden deres, hva har dere oppi den? Og så til et annet hundesnacks spørsmål, dere som tørker lever i tørkemaskin, steker dere leveren litt først? Jeg har nylig kjøpt meg tørkemaskin(sopp/frukttørker) på jula men etter 6 timers tørking av små leverbiter er de fortsatt bare halvtørre og mugner i kjøleskapet etter en ukes tid. Hva må jeg gjøre? Anonymkode: 08e1f...338
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 En kong kan jeg fylle med alt mulig rart, tror jeg har 5 kong til min ene hund kan mose banan og fylle med det, laktosefri naturell youghurt, ulike typer våtfor, vom og hundemat etc etc. Anonymkode: a951e...34e
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 Skjærer lever/kjøtt/fisk i strimler og legger på rist i stekeoven, tørker på ca 50 grader over natta, eller til det er noenlunde tørt. Kong fyller jeg med lever/kjøtt/fisk og moste/malte grønnsaker.
Ringblomsten Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 Kong legger jeg oftest vom eller naturell yoghurt blandet med banan, bær eller andre godsaker jeg har i kjøleskapet. Min hund elsker hvertfall de få gangene de er leverpostei og bacon i.
Tabris Skrevet 26. november 2016 #5 Skrevet 26. november 2016 Kong fyller jeg som regel med Vom og Hundemat, leverpostei eller boksemat.
Whiskey Skrevet 27. november 2016 #6 Skrevet 27. november 2016 Halv myk lever må i fryseren for å holde. Legg dem i porsjons pakninger og ta opp etter behov ellers må du tørke dem mye lenger. Uansett så legges alt sånt i fryseren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå