AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #1 Del Skrevet 25. november 2016 Jeg har nettopp fått tilbud om jobb på en bar jeg lenge har ønsket å jobbe hos i Oslo. Jeg bor i akershus, og det går ikke tog eller buss om natten (og jeg er naturligvis på jobb frem til 03.00 ca.). Hva er alternativene mine da? Må jeg virkelig enten flytte til oslo, betale for taxi, eller tilbringe natten alene i byen en mørk fredagskveld? Spørsmålet er da, finnes det noen alternatvier til å få seg hjem? Hvordan kan jeg bli kjent med noen i byen som jeg kan crashe hos når det trengs? Hvor finner jeg svært billige løsninger på overnatting (ikke hotell etc). Anonymkode: 24b50...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #2 Del Skrevet 25. november 2016 Sykkel eller bil. Å gå gatelangs i Oslo om natta frarådes. Anonymkode: 43b5c...43c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. november 2016 #3 Del Skrevet 26. november 2016 Kan du ikke kjøpe eller få lånt deg en bil? Å satse på å få haike eller krasje hos noen hver gang du jobber virker ikke som en varig plan i lengden. Heller ikke å traske rundt gatelangs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #4 Del Skrevet 26. november 2016 Nattbuss? Anonymkode: c9c55...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funginger Skrevet 26. november 2016 #5 Del Skrevet 26. november 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nettopp fått tilbud om jobb på en bar jeg lenge har ønsket å jobbe hos i Oslo. Jeg bor i akershus, og det går ikke tog eller buss om natten (og jeg er naturligvis på jobb frem til 03.00 ca.). Hva er alternativene mine da? Må jeg virkelig enten flytte til oslo, betale for taxi, eller tilbringe natten alene i byen en mørk fredagskveld? Spørsmålet er da, finnes det noen alternatvier til å få seg hjem? Hvordan kan jeg bli kjent med noen i byen som jeg kan crashe hos når det trengs? Hvor finner jeg svært billige løsninger på overnatting (ikke hotell etc). Anonymkode: 24b50...088 Hvis dere er åpent til 0330, så skal det vaskes og ryddes og da er klokka kanskje 0430. Oslo S åpner 0345, så du kan jo henge der hvis du vil. Nå vet ikke jeg hvor du bor, men de første togene/bussene pleier å gå i sekstia? Anbefaler, så klart, å flytte til Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enirt Skrevet 26. november 2016 #6 Del Skrevet 26. november 2016 Uber er hvertfall mye billigere enn taxi om det blir krise:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #7 Del Skrevet 26. november 2016 Vandrerhjem i Oslo (fra-prisene gjelder når det er flere, èn person blir dyrere) Har gode erfaringer med Anker Hostel. http://www.norwegian.hostelworld.com/vandrerhjem/Oslo/Norge Anonymkode: 091d1...da3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #8 Del Skrevet 26. november 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nettopp fått tilbud om jobb på en bar jeg lenge har ønsket å jobbe hos i Oslo. Jeg bor i akershus, og det går ikke tog eller buss om natten (og jeg er naturligvis på jobb frem til 03.00 ca.). Hva er alternativene mine da? Må jeg virkelig enten flytte til oslo, betale for taxi, eller tilbringe natten alene i byen en mørk fredagskveld? Spørsmålet er da, finnes det noen alternatvier til å få seg hjem? Hvordan kan jeg bli kjent med noen i byen som jeg kan crashe hos når det trengs? Hvor finner jeg svært billige løsninger på overnatting (ikke hotell etc). Anonymkode: 24b50...088 Oslo s åpner 03.45 så du får campe på en benk der frem til det første toget eller første bussen går hvis det er sånn at du absolutt vil ha den jobben,men ikke ønsker å flytte. Anonymkode: 45fa8...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå