Chocoloco Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 Hei! er det noen her som innerst inne har et ønske om å bli modell og vet de har mulighet for dette? Nå snakker jeg om alle typer (catwalk, glamour, reklame, hår). Hadde vært morsomt om jeg og du/dere kunne bli kjent og støtte hverandre og veien dit! Vet at mange er litt sjenerte over å innrømme at man kunne ønsket seg en slik jobb men med goden støttespillere som ønsker det samme tror jeg veien dit blir lettere! Send gjerne pm eller en kommentar her :D
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 Ta kontakt med et modellbyrå så finner du likesinnede. Anonymkode: 07434...f6a
Em15 Skrevet 23. november 2017 #3 Skrevet 23. november 2017 Helt ærlig så har jeg veldig lyst. Når jeg møter noen nye så sier de "wow, du ser jo ut som en modell" + familie sier det. Det er ikke pga andre jeg har lyst for min egen mor vil ikke at jeg skal bli modell eller få en modellkarriere i det hele tatt, men jeg har vertfall lyst. Men kanskje ikke akkurat en på høyt nivå. For jeg føler meg ikke akkurat til den typen størrelse. Jeg synes det er veldig teit at det er de aller tynneste, med skikkelig sin-pack osv som skal være modeller. Når jeg drar å shopper så er jeg usikker på om jeg passer ditt og datt for det er jo bare tynne modeller (jeg prøver ikke å være negativ mot tynne.. hvis det høres ut som det). jeg har personlig alltid ønsket å være tynn/ tynnere... uansett jeg vil gjerne, men spørsmålet mitt er egentlig... Hvordan skal jeg få kontakt med en som jobber med sånt? Jeg kjenner ingen liksom og det er ingen i mitt nabolag.. Aldersgrense? Og vil ikke være alene.. noen andre? Mhv En sjenert jente<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå