Llivsnyter Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 (endret) Hei! Kjæresten min maser og maser om hva jeg ønsker meg til jul (og bursdag) ... Jeg har mange ønsker, men dette er ganske dyre ønsker. Typ sånn jeg kun får av foreldrene mine... Har sagt det er det smykke jeg ønsker meg, men han trenger mer sier han, hehe! Har noen noen tips til hva jeg bør ønske meg? Ikke noe store greier, men noe jeg kan bli glad for?? Ps: Er en jente på 17 år Endret 25. november 2016 av Llivsnyter
Gjest Notatboka Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 En god bok, parfyme, god te, fancy sjokolade eller annet digg, "gavekort" på en god middag, enten på restaurant som han betaler eller hjemme som han steller i stand. Spill til en spillkonsoll du har, hobbyutstyr som fargeleggingsbok, tusjer osv. Kanskje kunne du trengt en ny varm genser eller en søt pysj?
KaDust Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 Smågaver jeg liker: Kosesokker, kosetøy, te, duftlys, kosebamser, snacks jeg liker og hobbyting. 1
exictence Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 Gode forslag av @Notatboka og @KaDust. Gavekort på god middag for dere to, hadde jo vært glimrende å få. Eller gavekort på spa, noe fra din yndlingsbutikk.
Gjest MadameDeRosa Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 (endret) Kvalitetsfargeblyanter om du tegner f eks Endret 28. november 2016 av MadameDeRosa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå