AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 Hvor ofte treffer du hver og en av dine venner?☺ Anonymkode: 3f99a...99b
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #2 Skrevet 25. november 2016 Kanskje én gang i året. Og en telefonsamtale, om det er noe særskilt. Anonymkode: b4f6d...e84
Olava Skrevet 25. november 2016 #3 Skrevet 25. november 2016 Nå har jeg flytta fra de fleste vennene mine tvers over landet. Men da jeg bodde hjemme var jeg med bestevenninnen min hver eneste uke, og det føltes alltid lenge ut hvis det gikk en uke uten henne. Alle andre varierer egentlig med en gang hver måned (kanskje mer enkelte måneder), eller annenhver måned, også er det enkelte som er litt "fjernere" venner, gjerne fordi de lever et ganske annerledes liv enn meg, som jeg kanskje møter 3/4 ganger i året.
ABCkvinne Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 Tja, varierer fra venn til venn. Noen ser jeg flere ganger i uken, andre noen ganger i mnd og noen bare noen ganger i året. Kommer an på hvor de bor i all hovedsak og hvor nært de står meg. De nærmeste som bor i samme by som meg ser jeg flere ganger i uken
Inwe Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 (endret) Nja, nå har jeg nettopp fått meg kjæreste og flyttet med han, så mye av det siste halve året har gått til han. Nå ser jeg venner kanskje 1-2 ganger i mnd (per venn altså). Før prøvde jeg å ha et møte i uka per venn så lenge det lot seg gjøre. Endret 28. november 2016 av Inwe
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #6 Skrevet 28. november 2016 I noen av helgene. Ellers er det jobb som tar det meste av annen tid. Anonymkode: 0079e...ef5
caskerette Skrevet 28. november 2016 #7 Skrevet 28. november 2016 En gang i måneden, kanskje, i snitt. Treffer venner ca en gang i uka, er en gammel dame, men med store barn osv så blir det mer tid til venner igjen, som i ungdommen.
Anglofil Skrevet 28. november 2016 #8 Skrevet 28. november 2016 En til to ganger per måned, i snitt. Dvs, ei venninne traff jeg i oktober, ei i november osv. Noen treffer jeg også oftere enn andre. Har 4 gode venninner som jeg treffer på jevnlig basis, men ikke månedlig, samt ei bestevenninne som jeg ser nesten hver måned. Mvh Yvonne
Gjest Mysticgirl Skrevet 28. november 2016 #9 Skrevet 28. november 2016 Treffer venninner så og si hver dag
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #10 Skrevet 28. november 2016 Varierer fra en gang i måneden til en gang hvert annet år. Anonymkode: 51c36...6a6
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #11 Skrevet 28. november 2016 Etter at jeg begynte å jobbe ble det mye sjeldnere. Var litt tungt å oppdage hvor sliten jeg blir etter jobb, og at jeg ikke har sjangs til å både møte en venninne og orke å trene på samme ettermiddag. Dermed blir det ikke lenger så mye sosialt i ukedagene. Likevel føler jeg jo at er veldig sosial. Har kanskje 1 avtale i løpet av uka, og 3-4 i løpet av fre-søn. Så det blir absolutt ganske mye sosialt i løpet av en uke. Men for å svare på selve spørsmålet: Min aller beste venninne ser jeg ca en gang i uka. De andre hver 3.-4. uke, noen ganger går det et par måneder hvis vi har vært veldig opptatte på hver vår front. Anonymkode: 07f64...fc0
Pmaxqueen Skrevet 29. november 2016 #12 Skrevet 29. november 2016 Bor med 2 av de så de ser jeg så og si hver dag.. Vil si jeg ser alle mine nærmeste minst en gang i uken, en sjelden gang annenhver uke.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #13 Skrevet 1. desember 2016 Hvordan klarer dere å være sammen med venner hver dag når man har både jobb og barn? Blir det ikke slitsomt? Anonymkode: 3f99a...99b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #14 Skrevet 1. desember 2016 Har 2 barn, og ser venner minst 1 gang i uken, men veldig ofte, oftere. er veldig sosial av meg og er veldig avhengig av å være med venner. har venner både med og uten barn og liker å få nye venner. Er det en dag jeg ikke er med venner, ringer jeg eller sender meld med noen. Anonymkode: c01fc...076
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå