Gå til innhold

Savner eksen som venn.. ønsker kontakt etter 3 år

Charlene87

Anbefalte innlegg

Jeg slo opp med eksen min for 3 år siden. Han var min beste venn. Og det var et tøft og vond brudd. Jeg har ikke snakket med han i hensyn til hans føleser. Ville egentlig vente til han kom over meg. Hun ene Vennina mener jeg ikke burde ta kontakt fordi det var jeg som slo opp, knuste hjertet hans. Så hvorfor skulle han bry seg mer om meg?!?

Vi var sammen i 3 år , vi hadde et fanatisk vennskap. Syns det er litt dumt å la det gå til grunne. Jeg savner han masse :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Livet har ingen angre-knapp; det valget du tok må du leve med. Han gidder sikkert ikke prove omatt med noen som har sviktet ham tidligere. Glem det.

Anonymkode: 8e67f...084

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke bruke ordet svik, jeg slo opp fordi følsene ikke var der. Syns han fortjener en som virkelig elsker han. Skulle virkelig jeg var den dama for han, men det var jeg bare ikke.. og man kan ikke akkurat tvinge dem fram heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Charlene87 skrev:

Jeg ville ikke bruke ordet svik, jeg slo opp fordi følsene ikke var der. Syns han fortjener en som virkelig elsker han. Skulle virkelig jeg var den dama for han, men det var jeg bare ikke.. og man kan ikke akkurat tvinge dem fram heller.

Nei, synes ikke du skal kontakte han. Forestill deg at du var i hans sted. At en mann du hadde sterke følelser for dumpet deg fordi han ikke hadde de rette følelsene. Du får det tungt. Og så kommer han tre år etterpå og vil være venner. Det er forferdelig ydmykende og minner deg om at du ikke var bra nok som kjæreste for han.

Anonymkode: b33b2...62f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, synes ikke du skal kontakte han. Forestill deg at du var i hans sted. At en mann du hadde sterke følelser for dumpet deg fordi han ikke hadde de rette følelsene. Du får det tungt. Og så kommer han tre år etterpå og vil være venner. Det er forferdelig ydmykende og minner deg om at du ikke var bra nok som kjæreste for han.

Anonymkode: b33b2...62f

Ok, du har vel rett :-( jeg tenker bare er man over noen , så burde det kanskje gå an? Er vel litt for naivt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Charlene87 skrev:

Jeg ville ikke bruke ordet svik,

Ikke jeg heller, derfor brukte jeg verbet svikte, ikke svike. Du må lese nøyere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller, derfor brukte jeg verbet svikte, ikke svike. Du må lese nøyere!

Ja, Ok. Det var uansett ikke meningen å svikte han. Jeg prøvde å tvinge fram føleser for han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...