PhilosopherSe7en Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 Hei. Ser cdon har tilbud på en IPL hårfjerning som jeg vurderer i julegave. Men virker det eller er det bortkastet penger? http://cdon.no/elektronikk/panasonic-ipl-es-wh80-p803-p35618502
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #2 Skrevet 25. november 2016 Den jeg brukte fungerte. Er vel over et år siden jeg måtte slutte å bruke den (da den kortsluttet), og jeg har fortsatt en viss redusert hårvekst Anonymkode: df495...7f9
PhilosopherSe7en Skrevet 25. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2016 Men den skal jo fjerne hårene permanent står det, ikke bare redusere det for en tid. Så hos deg ble det kun redusert hårvekst som nå er på vei tilbake?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 De fjerner ikke hårene permanent, men det gjør jo ofte ikke profesjonell laser heller. Hos meg er hårene nesten helt borte (gidder ikke kaste bort pærene på noen få småhår) i ca. 6 mnd, så begynner de gradvis å komme tilbake ila ca. 1 år etter det. Anonymkode: 9a2b5...56a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå