AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 Ja, jeg får liksom ikke så mye oppmerksomhet. Mange jeg ser som virkelig er pene får det , det er veldig få av de, men noen er bare så perfekt skapt at jeg må se litt ekstra på de. Så er det noen jeg synes er helt gjennomsnittlige, som får så sykt mye oppmerksomhet. Jeg får så og si ingenting, tegn påa t jeg er mindre pen/grå mus? Anonymkode: 239e6...dea
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #2 Skrevet 25. november 2016 Må ikke gå rett til den tanken når man ikke opplever den oppmerksomheten man behøver, kan være mange forskjellige årsaker til dette. Om du kanskje føler deg deprimert på grunn av dette er det vel lurt å gå tidlig til psykolog slik at du får snakke ut om problemstillingen slik at du blir mer sikker på deg selv, er helt sikker på at det ikke har noe med hvordan du ser ut. Anonymkode: e7c9e...f80 2
Veslefrikk Skrevet 25. november 2016 #3 Skrevet 25. november 2016 Det har vel antagelig ikke så mye med pen/ikke pen å gjøre. Det er mye mer sammensatt. Det går på sjarm, utstråling, kroppsholdning, evnen til å kommunisere/flørte (også på avstand) mm. Dette er ting som kan trenes opp bare man blir bevisst på dette. 9
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #4 Skrevet 25. november 2016 5 minutter siden, Veslefrikk skrev: Det har vel antagelig ikke så mye med pen/ikke pen å gjøre. Det er mye mer sammensatt. Det går på sjarm, utstråling, kroppsholdning, evnen til å kommunisere/flørte (også på avstand) mm. Dette er ting som kan trenes opp bare man blir bevisst på dette. Dette! Jeg er en som ofte tiltrekker meg mye oppmerksomhet, fordi jeg ler mye og sannsynligvis gjør mye ut av meg selv (ubevisst). Det betyr ikke at jeg er smellvakker, men opplever ofte at folk tiltrekkes meg fordi latter, smil og glede er tiltrekkende - folk ønsker å være med de som er glade. Anonymkode: 9118e...992 10
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #5 Skrevet 25. november 2016 Jeg tiltrekker meg mye oppmerksomhet men er ikke særlig pen. Så tror ikke det har med utseendet å gjøre, egentlig. Anonymkode: 4f938...7c4 4
Gjest Lakrisbjørn Skrevet 25. november 2016 #6 Skrevet 25. november 2016 Et annet perspektiv kan være så enkelt som at du ikke er bevisst den oppmerksomheten du faktisk får. Jeg er overhodet ingen adonis. Tynn og skallet. Fra avstand ser jeg ut som en ballong med snor. I de periodene hvor selvtillitten ikke er på topp ser jeg ikke at andre ser på meg. I de periodene jeg føler meg bra derimot er jeg mer oppmerksom på det som skjer rundt meg, og ser hintene. Nå sier jeg ikke det er sånn for deg, men kan det være noe i det?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #7 Skrevet 25. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg får liksom ikke så mye oppmerksomhet. Mange jeg ser som virkelig er pene får det , det er veldig få av de, men noen er bare så perfekt skapt at jeg må se litt ekstra på de. Så er det noen jeg synes er helt gjennomsnittlige, som får så sykt mye oppmerksomhet. Jeg får så og si ingenting, tegn påa t jeg er mindre pen/grå mus? Anonymkode: 239e6...dea Faren som pen jente er at mange vil ha en bit av deg. Jeg har opplevd menn som blir hodestups forelsket. Men det verste skjedde da jeg gikk inn i en periode hvor jeg hadde voldsomt behov for å være for meg selv, men motparten er ivrig og overtaler deg. Du er så trøtt (ubevisst) at du bare går med på det. Tenker at du må stole på. Det verste som noensinne har skjedd i livet mitt. Den vurderingen andre gjør av utseendet ditt, folk gjør om "deg" til en ting og du er ikke et menneske lenger. Du er bare et objekt. Og de tror at den endeløse prisingen hjelper... at det skal få deg opp igjen, når man lurer på hvor det enkle prinsippet med å respektere hverandre ble av... tror folk tillater seg å bli mer pågående eller noe... har vært uendelig mange ganger hvor jeg kan snakke med noen og jeg tenker "ikke si det, ikke gå den retningen, ikke vær så forutsigbar, ikke vær som alle andre, ikke responder på meg men ha selvstendig reaksjon", men så er de det og jeg vil unna dem så fort som mulig og de skjønner ikke at du vil unna dem fort og tror du er klønete og sjarmerende,eller har problemer (som de seff vil til bunns i... fu) eller kanskje frekk og vil gi deg en lekse som går ut på at det er frekt, hinting hinting og så kommer man seg aldri unna. Til slutt har du gått igjennom mye ydmykelse for å slippe unna... for at personen ikke skal ha psykisk belastning selv. "Jeg liker deg ikke såå godt at jeg har lyst til å krysse de grensene", og så ser du på dem at de tar det som verdens største selvfølge at de skal ha overtaket hele tiden. Det er den ekstreme varianten. De fleste er ganske usjarmerende... driver ikke vi alle med skuespill? Er det bare jeg som synes at de fleste tryner er noe man prøver å se på så kort periode som mulig? Synes nesten mennesker er frekke som går der ute med trynene sine fremme og forventer at andre skal ha 0 problemer med det. De er jo stygge og må ta konsekvenser for utseendet sitt.... jeg har tatt konsekvenser for at jeg er pen. Gjør deres plikt. Anonymkode: 6cf8e...e31 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #8 Skrevet 25. november 2016 Du får nok oppmerksomhet, men ikke av de rette gutta. Dermed får du null oppmerksomhet i dine øyne. Så lenge du ikke er overvektig så vil du alltid få noe oppmerksomhet. Du kan jo også forbedre dine odds ved å snakke med andre menn, så vil de bli mer interesserte i deg, og så vil du få mer oppmerksomhet over tid. 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faren som pen jente er at mange vil ha en bit av deg. Jeg har opplevd menn som blir hodestups forelsket. Men det verste skjedde da jeg gikk inn i en periode hvor jeg hadde voldsomt behov for å være for meg selv, men motparten er ivrig og overtaler deg. Du er så trøtt (ubevisst) at du bare går med på det. Tenker at du må stole på. Det verste som noensinne har skjedd i livet mitt. Den vurderingen andre gjør av utseendet ditt, folk gjør om "deg" til en ting og du er ikke et menneske lenger. Du er bare et objekt. Og de tror at den endeløse prisingen hjelper... at det skal få deg opp igjen, når man lurer på hvor det enkle prinsippet med å respektere hverandre ble av... tror folk tillater seg å bli mer pågående eller noe... har vært uendelig mange ganger hvor jeg kan snakke med noen og jeg tenker "ikke si det, ikke gå den retningen, ikke vær så forutsigbar, ikke vær som alle andre, ikke responder på meg men ha selvstendig reaksjon", men så er de det og jeg vil unna dem så fort som mulig og de skjønner ikke at du vil unna dem fort og tror du er klønete og sjarmerende,eller har problemer (som de seff vil til bunns i... fu) eller kanskje frekk og vil gi deg en lekse som går ut på at det er frekt, hinting hinting og så kommer man seg aldri unna. Til slutt har du gått igjennom mye ydmykelse for å slippe unna... for at personen ikke skal ha psykisk belastning selv. "Jeg liker deg ikke såå godt at jeg har lyst til å krysse de grensene", og så ser du på dem at de tar det som verdens største selvfølge at de skal ha overtaket hele tiden. Det er den ekstreme varianten. De fleste er ganske usjarmerende... driver ikke vi alle med skuespill? Er det bare jeg som synes at de fleste tryner er noe man prøver å se på så kort periode som mulig? Synes nesten mennesker er frekke som går der ute med trynene sine fremme og forventer at andre skal ha 0 problemer med det. De er jo stygge og må ta konsekvenser for utseendet sitt.... jeg har tatt konsekvenser for at jeg er pen. Gjør deres plikt. Anonymkode: 6cf8e...e31 Problemet ditt er ikke at du er pen, problemet ditt er at du sliter mentalt. Alle driver ikke med skuespill, men trenden i samfunnet er at alt er basert på spill og et sett med idiotiske regler, som fort avgjør om man skal droppe vedkomne eller ikke. Dessuten er det jo tydelig at utseendet ditt har blitt et problem. Er vant til å se det med yngre jenter som er veldig pene. De blir gitt en stor rikdom midt i fanget, og aner ikke hvordan de skal forholde seg til det. Dessverre ender mange opp som deg. Mitt råd til deg er å fokusere på indre verdier, jobb med hvordan du ser etter de rette verdiene, tone ned utseendet ditt, og så prøve gi folk en sjanse. Anonymkode: 97295...49f 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #9 Skrevet 25. november 2016 Jeg har dårlig selvtillit og er ikke pen,men synes det er vanskelig å vite om noen bare ser på meg eller om de synes jeg er attraktiv eller hva. Så jeg tar all oppmerksomhet som at de bare tilfeldigvis ser på meg eller at det er en annen grunn til at de gir oppmerksomhet til meg. Synes det er rart å lese om folk som skriver at de får masse oppmerksomhet av menn hele tiden,og nå tenker jeg ikke på byen eller noe sånt,men sånn til vanlig,på butikken eller på bussen for eksempel. Forstår ikke hvordan man ser det. Anonymkode: 179f3...521
JenniferA Skrevet 26. november 2016 #10 Skrevet 26. november 2016 (endret) Man skal være seg selv. Husk: det er ikke om å gjøre å få mest mulig oppmerksomhet selv om man kunne ønske at man fikk det. Jeg merker aldri at noen flørter med meg heller (nå går jeg aldri på byen), men tenker generellt. Jeg opplever at folk prater hyggelig til meg, men ikke noe som jeg tar til meg som flørt. Dette går ikke innpå selvtilliten min. Jeg tenker at folk går ikke rundt å flørter overalt. Man kan gi seg selv erklæring: det er at man gjør så godt man kan. Mer kan man ikke gjøre. Vet at bekreftelser gir selvtillit men behøver man dem? De gir styrke men samtidig så blir man sterk av å klare seg uten bekreftelser og. For en dag så vil de fleste bekreftelser ta slutt uansett. Endret 26. november 2016 av JenniferA
Miklo Velka Skrevet 27. november 2016 #11 Skrevet 27. november 2016 På 11/25/2016 den 20.37, Veslefrikk skrev: Det har vel antagelig ikke så mye med pen/ikke pen å gjøre. Det er mye mer sammensatt. Det går på sjarm, utstråling, kroppsholdning, evnen til å kommunisere/flørte (også på avstand) mm. Dette er ting som kan trenes opp bare man blir bevisst på dette. Hva om man får null oppmerksomhet ved nettdating, eller for eksempel Tinder? Der er det jo utseendet som er "det eneste" som teller, så om man får null oppmerksomhet der, så burde man vel ta hintet? Eller tar jeg feil?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #12 Skrevet 28. november 2016 15 timer siden, Miklo Velka skrev: Hva om man får null oppmerksomhet ved nettdating, eller for eksempel Tinder? Der er det jo utseendet som er "det eneste" som teller, så om man får null oppmerksomhet der, så burde man vel ta hintet? Eller tar jeg feil? Man utstråler jo noe på bilder også. Da jeg var på Tinder gikk jeg for de som så hyggelige ut, med positiv utstråling. Og det var ofte ikke de kjekkeste. Anonymkode: 03f14...665 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #14 Skrevet 28. november 2016 På 25.11.2016 den 23.06, AnonymBruker skrev: Jeg har dårlig selvtillit og er ikke pen,men synes det er vanskelig å vite om noen bare ser på meg eller om de synes jeg er attraktiv eller hva. Så jeg tar all oppmerksomhet som at de bare tilfeldigvis ser på meg eller at det er en annen grunn til at de gir oppmerksomhet til meg. Synes det er rart å lese om folk som skriver at de får masse oppmerksomhet av menn hele tiden,og nå tenker jeg ikke på byen eller noe sånt,men sånn til vanlig,på butikken eller på bussen for eksempel. Forstår ikke hvordan man ser det. Anonymkode: 179f3...521 Jeg får "mye" blikk, menn i gruppe slutter å prate når jeg går forbi, jeg får alltid veldig god service i butikker osv og jeg har en tendens til å få "tvilen til gode" når jeg egentlig ikke hadde fortjent det. Jeg får også mye kommentarer fra kolleger, bekjente og av og til ukjente på gata. Da jeg hadde profil på Sukker tok det helt av. Men jeg er egentlig ikke pen i det heletatt, jeg tror jeg bare har noen trekk som enkelte menn reagerer på. Jeg skriver mye i anførselstegn fordi jeg ikke selv syns jeg er attraktiv (er alltid singel) og forventer ingen interesse eller oppmerksomhet basert på det ytre. Noe av det jeg har skrevet over her kan sikkert du også kjenne deg igjen i? 22 timer siden, Miklo Velka skrev: Hva om man får null oppmerksomhet ved nettdating, eller for eksempel Tinder? Der er det jo utseendet som er "det eneste" som teller, så om man får null oppmerksomhet der, så burde man vel ta hintet? Eller tar jeg feil? Nettdating er vel litt på vei ut? Jeg syns ikke du skal basere din selvoppfatning og mening om deg selv på Tinder og slikt. Virkelig ikke Jeg hadde profil på tinder og sukker, men ga aldri noe oppmerksomhet til menn fordi jeg syns det var drittskummelt. Også hater jeg dating fordi jeg er innadvent og "stille" av meg. HAha, ikke rart jeg er singel! Anonymkode: 4f938...7c4
Miklo Velka Skrevet 28. november 2016 #15 Skrevet 28. november 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns ikke du skal basere din selvoppfatning og mening om deg selv på Tinder og slikt. Virkelig ikke Jeg kan jo i alle fall ikke basere det på oppmerksomheten jeg får i "virkeligheten", for da kan jeg like gjerne drukne meg selv i en septikktank med en gang.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #16 Skrevet 28. november 2016 2 timer siden, Miklo Velka skrev: Jeg kan jo i alle fall ikke basere det på oppmerksomheten jeg får i "virkeligheten", for da kan jeg like gjerne drukne meg selv i en septikktank med en gang. Nekter å tro at det står så ille til. Det har jeg til gode å oppleve at noen har. Du får sikkert oppmerksomhet, men ikke av de "rette" kvinnene. De du ser på ser ikke på deg, og de som ser på deg ser ikke du på. Anonymkode: 0cdb2...447
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #17 Skrevet 28. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg får "mye" blikk, menn i gruppe slutter å prate når jeg går forbi, jeg får alltid veldig god service i butikker osv og jeg har en tendens til å få "tvilen til gode" når jeg egentlig ikke hadde fortjent det. Jeg får også mye kommentarer fra kolleger, bekjente og av og til ukjente på gata. Da jeg hadde profil på Sukker tok det helt av. Men jeg er egentlig ikke pen i det heletatt, jeg tror jeg bare har noen trekk som enkelte menn reagerer på. Jeg skriver mye i anførselstegn fordi jeg ikke selv syns jeg er attraktiv (er alltid singel) og forventer ingen interesse eller oppmerksomhet basert på det ytre. Noe av det jeg har skrevet over her kan sikkert du også kjenne deg igjen i? Nettdating er vel litt på vei ut? Jeg syns ikke du skal basere din selvoppfatning og mening om deg selv på Tinder og slikt. Virkelig ikke Jeg hadde profil på tinder og sukker, men ga aldri noe oppmerksomhet til menn fordi jeg syns det var drittskummelt. Også hater jeg dating fordi jeg er innadvent og "stille" av meg. HAha, ikke rart jeg er singel! Anonymkode: 4f938...7c4 Ja,det får jeg også,men jeg tror ikke det har noe med om jeg er pen eller ikke. Om noen slutter å prate når jeg går forbi så går jeg ikke automatisk utifra at de synes jeg er attraktiv,og det er det jeg synes er litt rart. Mange går utifra at oppmerksomheten de får er fordi de er pene,men det trenger jo ikke å være derfor i det hele tatt. Jeg trenger i hvert fall å basere sånne ting på litt mer enn "han så på meg". Hint er jeg heller ikke god på,så foretrekker at menn sier ting rett ut eller viser det på en tydelig måte. Anonymkode: 179f3...521
Miklo Velka Skrevet 29. november 2016 #18 Skrevet 29. november 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Nekter å tro at det står så ille til. Det har jeg til gode å oppleve at noen har. Du får sikkert oppmerksomhet, men ikke av de "rette" kvinnene. De du ser på ser ikke på deg, og de som ser på deg ser ikke du på. Du har garantert rett, for jeg er også overbevist om at jeg kun blir interessert i jenter som er for bra for meg. Problemet mitt er at jeg ikke evner å se/vite hvem som er "out of my league" og ikke. Jeg må senke kravene, men hvordan kan man få følelser for jenter som man hittil ikke har fått følelser for?
Maleficenta Skrevet 29. november 2016 #19 Skrevet 29. november 2016 På Friday, November 25, 2016 den 20.30, AnonymBruker skrev: Ja, jeg får liksom ikke så mye oppmerksomhet. Mange jeg ser som virkelig er pene får det , det er veldig få av de, men noen er bare så perfekt skapt at jeg må se litt ekstra på de. Så er det noen jeg synes er helt gjennomsnittlige, som får så sykt mye oppmerksomhet. Jeg får så og si ingenting, tegn påa t jeg er mindre pen/grå mus? Anonymkode: 239e6...dea Trenger ikke å ha noe med å være pen å gjøre. Tror det er noe om hva man utstråler. Er man veldig sprudlende, utadvendt og oser av selvtillit, så tiltrekker man seg mye oppmerksomhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå