Gjest Aurélie Skrevet 27. november 2004 #1 Skrevet 27. november 2004 Har lastet ned en bittorrent-fil, men når jeg skal åpne denne (en film), er det bare en masse R-filer..R24, RAR osv. Trenger jeg et program for å omgjøre disse filmene til f.eks. .avi?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 27. november 2004 #2 Skrevet 27. november 2004 Yepp, du kan laste ned winrar fra www.download.com . Etter at du har innstallert det, pleier det å være å høyreklikke på den siste .rar-fila. Det skulle være alt.
Gjest Aurélie Skrevet 27. november 2004 #3 Skrevet 27. november 2004 Takker, Rattlesnake! Så fint med raskt svar. Blir muligens film-kveld på meg allikevel da :-)
Gjest Devil's Spawn Skrevet 27. november 2004 #4 Skrevet 27. november 2004 Takker' date=' Rattlesnake! Så fint med raskt svar. Blir muligens film-kveld på meg allikevel da :-)[/quote'] Bare hyggelig, men det gikk litt fort . Mente høyreklikke og extracte siste fila
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #5 Skrevet 27. november 2004 Hehe, fiksa det jeg vettu Allerede sett ferdig den ene filmen Takk igjen!
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #6 Skrevet 30. november 2004 Kult med jenter som er data-prone (jenter som kan data).. Laster ned og greier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå