AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 Jeg skal søke på stilling som medhjelper i et eiendomsmeglingsforetak og jeg skal avlegge medhjelpereksamen den 30. nov. Hva skriver jeg på søknaden da? jeg er 100% sikker på at jeg består. Og kravet til denne stillingen er å ha bestått i den, og fristen for å søke er 27. Skal jeg bare skrive i søknaden at jeg skal ta den 30. nov? Anonymkode: 707fb...d1c
jaro Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 På 25.11.2016 den 19.26, AnonymBruker skrev: Jeg skal søke på stilling som medhjelper i et eiendomsmeglingsforetak og jeg skal avlegge medhjelpereksamen den 30. nov. Hva skriver jeg på søknaden da? jeg er 100% sikker på at jeg består. Og kravet til denne stillingen er å ha bestått i den, og fristen for å søke er 27. Skal jeg bare skrive i søknaden at jeg skal ta den 30. nov? Anonymkode: 707fb...d1c Ja, ærlighet varer lengst :-) Hvis du kommer til intervju blir det antagelig etter du har tatt eksamen og venter på resultatet. Da kan du snakke om hvordan det gikk på eksamen, og de vil nok se om du har peiling eller ikke ;-) Søk! Lykke til! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå