AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 Hei! Jeg har eksamen i matte på mandag og fikk en link av læreren min til å laste ned en kalkulator som vi kan bruke på eksamen. Dette er linken:http://matte.grunnstoff.net/ressurser/kalkulator/ Jeg har lastet den ned, men får ikke til å åpne filen slik at jeg kan bruke den (i internett/google chrome) uten internett tiljengelig. Noen som vet? Det haster.. Anonymkode: c8526...e0e
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #2 Skrevet 25. november 2016 Kan du bruke den som et eget program. Hvorfor vil du bruke den i nettleseren?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #3 Skrevet 25. november 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: Kan du bruke den som et eget program. Hvorfor vil du bruke den i nettleseren? Kan ikke bruke den som eget program nei, så vidt jeg vet da.. Den åpnes som fil i nettleseren, men jeg får det ikke til. Anonymkode: c8526...e0e
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #4 Skrevet 25. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke bruke den som eget program nei, så vidt jeg vet da.. Den åpnes som fil i nettleseren, men jeg får det ikke til. Anonymkode: c8526...e0e Er det zipfilen som åpnes i nettleseren? Eller får du pakket ut zip-filen?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #5 Skrevet 25. november 2016 Har du en vanlig PC med Windows? I så fall åpner du nedlastingskatalogen, høyreklikker på filen og velger pakk ut. Anonymkode: 1e727...b43
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #6 Skrevet 26. november 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du en vanlig PC med Windows? I så fall åpner du nedlastingskatalogen, høyreklikker på filen og velger pakk ut. Anonymkode: 1e727...b43 Er windows ja. Har prøvd dette, men hjelper ikke :/ Andre ideer? Anonymkode: c8526...e0e
likeasir Skrevet 26. november 2016 #7 Skrevet 26. november 2016 Hva skjer når du prøver å pakke ut StatistikkKalkulator.zip?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #8 Skrevet 26. november 2016 Det er lagt inn javascript som sporer bruken i HTML-filen, det er mulig det gjør at ikke den kan brukes uten internett. Du kan fjerne det ved å åpne "START KLIKK HER.html" i notepad og fjerne alt fra og med den siste gangen det står <script.... til og med </script>. Anonymkode: 1e727...b43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå