Gå til innhold

Skuffet over Klara-Klok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var yngre, brukte jeg ofte Klara-Klok for å få hjelp til ulike ungdomsproblemer og svar på ting som var vanskelig.

Når jeg nå kommer inn på nettsiden deres, må jeg innrømme jeg blir svært skuffet. 90% av svarene jeg har lest, har de bare henvendt til fastlege/helsesøster e.l. Hva skjedde med de lange, betryggende svarene?

Anonymkode: c13c2...9d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke spørsmål da?

Anonymkode: 472a7...5eb

Skrevet

Hvilke som helst, men spesielt de som går på kropp, hode, fysisk, psykisk etc. Og det er jo det meste egentlig...

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke som helst, men spesielt de som går på kropp, hode, fysisk, psykisk etc. Og det er jo det meste egentlig...

Hvis det er spørsmål om helse og sykdom, skal man kontakte lege, ikke slike sider

Anonymkode: 8260f...936

• Liker 1
Skrevet

Så kjedelig da. Var imponert over at de alltid tok seg tid til å skrive lange og sympatetiske svar, selv til spørsmål som åpenbart var bare tull.

Anonymkode: 8a38c...0c2

• Liker 2
Skrevet

Går utifra siden Klara-Klok er en anerkjent nettside som hjelper unge med diverse problemer gjør en god jobb på det de har ekspertise på, er sikkert vanskelig å gi en diagnose eller et ordentlig svar ved et enkelt innlegg. Det er sikkert en av grunnene for at de henviser til nettopp fastlege/psykolog for videre hjelp.

Anonymkode: 16f2b...ac7

Skrevet

Send dette til dem. De trenger og tilbakemelding når de skal sloss for budsjettet. Regjeringen ønsker årlig å kutte driftsstøtte til ungdomsprosjekter.

Anonymkode: b56fe...f97

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg ikke lest der inne på lenge,men synes ofte at de hadde noen litt rare svar før. Skrev inn der en gang selv og da fikk jeg bare noe vissvass og svada til svar så da er det faktisk bedre å henvise til profesjonell hjelp.

Anonymkode: 85a34...685

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...