Gå til innhold

Kjøpe MacBook med delbetaling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt en MacBook Air 13,3'' med delbetaling... 

Den koster jo rundt 10.000,- og hvor mange har det på konto og bare bruke på en ting.. Hva tenker dere om og bestille varer på nett med delbetalingskonto? Jeg vet jo at det er en viss % rente og at det til slutt blir en høyere total enn hva selve Mac'en kostet. Men jeg syntes det er en relativt grei løsning når man skal handle så dyre ting..

Jeg går fra en trasig og herpa Asus som er rundt 4-5 år til en MacBook air, det må jo være verdt pengene? 

Anonymkode: 5f83c...980

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer jo aldri til å få 10 000,- på konto heller, hvis du begynner å handle på avbetaling til skyhøye renter. Du burde ha bitt tennene sammen og spart i noen måneder istedet. 

Anonymkode: ac5cb...453

• Liker 2
Skrevet (endret)

kjør på ;-)

Endret av Bayan
Skrevet

Med den lønna jeg har ville det tatt meg 10000år og spare opp til 10.000,- på kontoen. En liten sum som går ut hver mnd er jo greit det?

Anonymkode: 5f83c...980

Skrevet

Så lenge du har penger til det og er klar over hvor dårlig økonomi det samlet sett er så sier jeg hvorfor ikke. Jeg har brukt delbetaling mange ganger selv. Anbefaler deg å betale inn mye mer enn minimumssummen hver gang slik at den totale sumen blir lavest mulig.

Skrevet
4 minutter siden, Bayan skrev:

kjør på ;-)

Har du begynt å svare deg selv og kamuflere svaret ditt etterpå, også legge det inn som anonym bruker igjen rett etterpå... 

Du har tidligere laget en tråd om at du sliter med dårlig økonomistyring og at du sitter igjen med 5000,- til mat, klær, mm pr mnd etter at regninger er betalt. Da burde det ikke ta 10000 år å spare opp 10 000,- kroner. Og ved kjøpe på avbetaling så bekrefter du jo ihvertfall det du selv har skrevet tidligere om at du er dårlig på økonomistyring. 

Anonymkode: ac5cb...453

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...