AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 Blir ikke helt god på dette, jeg.. Våren 2017 har jeg og noen venner planlagt å fly til Moskva, være der et par dager, for så å ta den transsibirske banen til Kina. Har sittet og lest om turistvisum i Russland nå og skjønner det ikke helt. Man må ha godkjennelse fra et autorisert russisk reisebyrå, men det var ikke lov å betale for "invitasjon til Russland" fra noen av disse byråene. Når jeg forsøker å søke opp byråer så selger alle slike invitasjoner?? For dere som har vært i Russland; hvordan i all verden gjorde dere dette, og hvilke byråer brukte dere? Anonymkode: c8a99...25a
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #2 Skrevet 25. november 2016 Jeg bruker bare det russiske passet mitt, og tar med det norske sånn i tilfelle. Hadde jeg vært deg så ville jeg kontaktet den russiske ambassaden. Jeg vet at russere og nordmenn må invitere hverandre og at hoteller og reisebyråer kan gjøre det, men er ikke sikker på hvordan lover og regler er rundt dette da jeg selv kun har invitert noen privat. Som sagt ta kontakt med den russiske ambassaden i Oslo. Anonymkode: 28f64...1fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå