Gå til innhold

Hva slags tvangstanker har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke lukke øya mi før jeg skal sovne før den digitale klokka mi på rommet viser et partall. Om den ikke viser partall så tror jeg at det kommer til å skje noe negativt dagen etter. Jeg har også noen andre teite greier. 

Anonymkode: 1ee4b...5b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slet veldig mye med tvangstanker før. Vold, tortur, krig og katastrofer, en nesten konstant strøm av bilder i hodet. Hadde heldigvis ikke tvangshandlinger knyttet til det. 

Skrevet

Jeg takler ikke lokk og korker som ikke er ordentlig igjen. :P 

Anonymkode: 56e24...35b

Skrevet
  • Skapdørene må være lukket før jeg sovner
  • Re opp dynen hver dag (for å så eventuelt bare legge meg igjen)
  • .. Brettekanter, eller dersom du tar på deg en sokk eller undertøy og det er en folde på det.. da er helvete løs
  • Og mens vi er inne på forrige punkt, sitter ikke undertøyet "riktig" på, nei da blir det heller ikke noe søvn. 
  • Må på do rett før jeg sovner. 
Skrevet

Blir ofte i tvil om jeg har husket å låse døra,  slå av komfyren, trekke ut kontakten til strykejernet osv, selv om jeg egentlig VET jeg har gjort det. Må alltid sjekke flere ganger før jeg slår meg til to. 

Anonymkode: 19fe0...f2d

Skrevet

Jeg må sjekke at komfyren er av flere ganger, at sofaen ikke er for nære varmeovnen, at verandadøren er låst, at skuffene på kommodene er helt lukket, at det ikke er noen skarpe gjenstander som sakser eller kniver framme, at døren på mikroovnen er lukket, at hoveddøren er låst og at det ikke er noen under sengen min. det er de mest konkrete tvangstankene jeg klarer å forklare som jeg får hver kveld før jeg legger meg eller før jeg forlater huset i mer enn en dag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...