Gå til innhold

Ny PC etter mange år med Mac

Anbefalte innlegg

Gjest WeirdAlien
Skrevet

Hei. Jeg har planer om å skaffe meg en pc til under 9000 kroner. Etter mange år med Mac føler jeg ikke for å kjøpe en så dyr maskin når det eneste jeg gjør på maskinen er å surfe på nettet og spille Sims 4. Mac er ganske ubrukelig for meg nå med tanke på at jeg ikke har økonomi for det, og Apples kundeservice er det verste jeg har vært borti.

Jeg har svært lite kunnskap om pcer generelt og håper noen her inne som vet litt mer enn meg kan anbefale meg en pc. 

Det jeg basically skal gjøre på pcen er internett, webcamming og spille Sims 4 på den måten at jeg kan ha høy kvalitet uten at det går treigt/hakkete i spillet. 

I tillegg ønsker jeg at pcen ikke skal være stor og klumpete. Tenker kanskje 13' eller 15' tommer. 

Jeg er ikke ute etter en stor spillpc som skal klare tunge spill på høy kvalitet, jeg har hørt de kan koste opp til 20-40k og det er ikke det jeg er ute etter. 

Hvis du vet en del om pcer generelt så hadde jeg satt pris på om du kunne komme med forslag til hva slags pc jeg bør skaffe meg, og kanskje fra hvilken nettside/forhandler jeg burde kjøpe det fra. 

Tusen takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ones you go mac you can never go back!

Anonymkode: 80eb6...323

Gjest WeirdAlien
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ones you go mac you can never go back!

Hadde satt pris på om alle svar her kun er relevant til hvilken ny pc jeg kan skaffe meg. Jeg liker Mac, men det er ikke verdt pengene i forhold til det man får og jeg synes Apple er elendig med å håndtere deg når du trenger hjelp.

Skrevet
4 minutter siden, WeirdAlien skrev:

Hadde satt pris på om alle svar her kun er relevant til hvilken ny pc jeg kan skaffe meg. Jeg liker Mac, men det er ikke verdt pengene i forhold til det man får og jeg synes Apple er elendig med å håndtere deg når du trenger hjelp.

Sant det. Du må betale for kundeservicen til Apple.. 

Gjest WeirdAlien
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant det. Du må betale for kundeservicen til Apple.. 

Nettopp. Det er elendig kundeservice. 

Skrevet

Hva med en Lenovo Thinkpad? Jeg bruker mac privat, men jobben har Lenovo og skal jeg først bruke Windows så er jeg veldig fornøyd med de maskinene. Har aldri hatt noe tull med dem. 

Skrevet

Kravene til Sims 4 er lave så det bør virke fint med alle disse: http://www.prisjakt.no/category.php?m=s295491436&o=produkt_pris_inkmoms

De aller billigste er dessverre bare lurelenker som ikke er tilgjengelige. Andre ting du kan se på for å snevre det inn er vekt, skjermstørrelse, oppløsning og type, tilkoblingsmuligheter og om du liker tastaturet.

Anonymkode: 1eb81...08b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...