Gå til innhold

Julegaver

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå er det snart jul... Og det er en drøss av familie-

medlemmer og kjøpe gave til... Jeg har en nokså

stor familie, så pleier ikke kjøpe gaver til venner

(de kjøper heller ikke til meg...)

MEN! Nå har far min fått seg ny dame, og hun har

4 barn (9, 11, 18 og 20 år) Jeg har ikke full stilling

og har vel akkurat til de jeg allerede skal kjøpe gaver til.

Bør jeg kjøpe gave til barna til nymadamen til far min,

eller er det okey å droppe det?

Dumt spm, men er virkelig like vis på dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du feire jul med de? Tror jeg kanskej ville droppet det. Men så gir jeg selv kun gaver til 5 personer, så jeg er litt restrikiv. Deilig å slippe masse stress!

Skrevet

Tror ikke jeg hadde kjøpt til dem..Men faren din skal vel kjøpe til dem, så da går det vel i tilfelle an å spørre om å være med på de samme gavene?

Skrevet

Det spørs jo hvor mye kontakt du har med dem. Er dere mye sammen så ville hvertfall jeg kjøpt en liten ting.

Det har jo også noe å si om dere skal feire jul sammen - skal dere det virker det rart å ikke ha noe til dem.

(I så fall er ideen om å få være med på faren din sine gaver er kanskje ikke så dum)

Gjest lilletroll
Skrevet

Det kommer jo an på flere ting....hvor lenge har du kjent dem? Hvor mye kontakt har du med dem til vanlig? Skal dere feire jul sammen?

Skrevet

Er enig med dei andre her i at det kjem an på om du skal feire jul ilag med dei eller ikkje.

Men eg ville egentlig uansett kjøpt noko. Treng absolutt ikkje vere noko dyrt, men noko lite berre for syns skyld :wink:

Du kan jo kjøpe noko til dei ilag. F.eks et brettspill eller en DVD dei kan kose seg med i jula.

Du kan og spørre faren din om han trur/veit om dei kjøper noko til deg først. Viss dei ikkje har planar om å gje deg noko kan det faktisk hende dei syns det blir litt flaut om dei får noko av deg...

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ikke hatt noe spesiell kontakt med barna...

Men jobber sammen med ene sønnen, så han

kjenner jeg godt, han er eldst, og skal jeg kjøpe

til han, må jeg kjøpe til de andre....

Pappa og mor til disse barna har vært sammen i snart

2 år da... Men, somsagt, jeg har hatt veldig lite med

dem å gjøre...

Skal ikke feire jul sammen med dem nei...

Har 3 andre søsken og familie jeg skal være hos.

Skrevet

Ville spurt om jeg kunne være med på fars gaver jeg. Enkelt og greit, og hvis de ikke har kjøpt noe til deg, er det ikke sikkert at det blir så pinlig for dem :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...