Gå til innhold

BH med litt push for oss med store bryster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere dette? Change selger ikke i min størrelse i push, har virkelig lett over alt, men finner ikke med push. Bruker da størrelse 80G-80H. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd push på store bryster? Det har en tendens til å bli litt... overflod. Bokstavelig talt :fnise: Jeg liker balkonetter bedre enn de typiske "skvise puppene sammen" push'ene. Den beste jeg har prøvd var fra change - er du sikker på at de ikke har på nett og kan bestille til deg i butikk?

Anonymkode: 600cc...b39

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjøper push up bh på change i 75 og 80 h

Skrevet

Hvordan er chatte sine størrelser da? Mener å huske de ikke er som "vanlige størrelser". Men var på utkikk før helgen etter d samme selv og det eneste stedet som hadde push up i stor non skål var faktisk Cubus! Prøvde både undertøysforretningen og Lindex- ingen av de hadde. Veldig fornøyd med Cubus sin og billig var den også. Tror Change opererer med høyere tall og skålstørrelse ift andre merker. Bruker du 70 E fra vanlige butikker så vil 70 E være altfor lite fra Change. 

Anonymkode: 2f5d3...f60

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd push på store bryster? Det har en tendens til å bli litt... overflod. Bokstavelig talt :fnise: Jeg liker balkonetter bedre enn de typiske "skvise puppene sammen" push'ene. Den beste jeg har prøvd var fra change - er du sikker på at de ikke har på nett og kan bestille til deg i butikk?

Jeg har riktignok ikke like store som TS, men de er en full E-cup. Jeg bruker pushup helt uten at det blir overflod ;) Noen har puppene tett sammen og får kløft nesten uansett, mine liker seg bedre ut mot siden og trenger litt push inn mot midten :ler: Jeg må uansett "hjelpe til" med armene om jeg skal få sånn strek-kløft og ikke bare et søkk i midten.

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er chatte sine størrelser da? Mener å huske de ikke er som "vanlige størrelser". Men var på utkikk før helgen etter d samme selv og det eneste stedet som hadde push up i stor non skål var faktisk Cubus! Prøvde både undertøysforretningen og Lindex- ingen av de hadde. Veldig fornøyd med Cubus sin og billig var den også. Tror Change opererer med høyere tall og skålstørrelse ift andre merker. Bruker du 70 E fra vanlige butikker så vil 70 E være altfor lite fra Change. 

Tror det ryktet stammer fra da Change kom og damer plutselig fikk vite at det var mulig å ha andre størrelser enn 75 C uten å være "unormal". Det var mange som gikk inn med stor omkrets og liten cup og kom ut med liten omkrets, stor cup, finere pupper og et stort smil :ler: Jeg bruker stort sett samme størrelse hos Change som hos andre merker, av og til en opp eller ned både i cup og omkrets, men ikke mer hos Change enn hos andre merker.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Kvist skrev:

Jeg har riktignok ikke like store som TS, men de er en full E-cup. Jeg bruker pushup helt uten at det blir overflod ;) Noen har puppene tett sammen og får kløft nesten uansett, mine liker seg bedre ut mot siden og trenger litt push inn mot midten :ler: Jeg må uansett "hjelpe til" med armene om jeg skal få sånn strek-kløft og ikke bare et søkk i midten.

Tror det ryktet stammer fra da Change kom og damer plutselig fikk vite at det var mulig å ha andre størrelser enn 75 C uten å være "unormal". Det var mange som gikk inn med stor omkrets og liten cup og kom ut med liten omkrets, stor cup, finere pupper og et stort smil :ler: Jeg bruker stort sett samme størrelse hos Change som hos andre merker, av og til en opp eller ned både i cup og omkrets, men ikke mer hos Change enn hos andre merker.

Sånn fra Lindex og Cubus bruker jeg 70 E men har prøvd fra chatte og da ble cup størrelsen noe sånt som G eller H ol jeg ikke husker feil....

Skrevet

Fant push-up i 70F på change, noe som gir mindre cup om det er 80 i omkrets. Rart om de ikke har det og. 

Men som noen over skriver, det har tendenser til bli litt overflod med push-up på større bryster:P 

Jeg har også samme størrelse på change som på andre butikker.

Anonymkode: 6c219...8c5

Skrevet

Jeg prøvde en gang en bikini med masse push-up i 70G fra change. Jeg har aldri hatt så mye kløft, verken før eller etter, men det ble litt for mye pupp etter min smak. Når bikinien i tillegg hadde knallrosa leopardmønster ble resultatet ganske voldsomt.

Anonymkode: 8671b...4ae

• Liker 2
Skrevet

Har verden endret seg siden jeg startet å kjøpe BH på Change? Har de plutselig større skåler med normal omkrets i andre butikker også? Jeg bruker vanligvis 70 H/G eller noe (husker aldri, og det varierer jo noe hva som passer best), og puppene mine har bare aldri vært helt tilfreds i DD-cups. Kanskje gjør jeg noe galt, men med push eller for små skåler ender alltid puppene mine opp med å emigrere først sammen i midten, og deretter forsøker de gjerne å flyte over kanten på BH hvor de formerer seg til to dobbeltpupper. Jeg pleier å stå og jogge, riste og stå litt på hodet i prøverommet når jeg tester BH - helst skal den være bombesikker. Det hadde vært veldig fint med flere alternativer til slike som meg som har litt uoppdragne pupper.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde en gang en bikini med masse push-up i 70G fra change. Jeg har aldri hatt så mye kløft, verken før eller etter, men det ble litt for mye pupp etter min smak. Når bikinien i tillegg hadde knallrosa leopardmønster ble resultatet ganske voldsomt.

Anonymkode: 8671b...4ae

Åh, herlig! Håper du tok en selfie for din egen del :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...