belle_ Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 Hvor kjøper dere dette? Change selger ikke i min størrelse i push, har virkelig lett over alt, men finner ikke med push. Bruker da størrelse 80G-80H.
Gjest Nanne70 Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 https://www.zalando.no/push-up-bh/__storrelse-80G.80H/ http://www.timarco.com/no/undertøy/bh/wonderbra-glam-balconette-bra?colid=248&sizename=g http://www.timarco.com/no/undertøy/bh/wonderbra-glam-cleavage-bra?colid=085 http://www.timarco.com/no/undertøy/bh/wonderbra-refined-glamour-perfect-strapless?colid=004 http://www.timarco.com/no/undertøy/bh/wonderbra-my-pretty-push-up-cleavage-lace?colid=445&sizename=g
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 Har du prøvd push på store bryster? Det har en tendens til å bli litt... overflod. Bokstavelig talt Jeg liker balkonetter bedre enn de typiske "skvise puppene sammen" push'ene. Den beste jeg har prøvd var fra change - er du sikker på at de ikke har på nett og kan bestille til deg i butikk? Anonymkode: 600cc...b39 2
aiba Skrevet 29. november 2016 #4 Skrevet 29. november 2016 Jeg kjøper push up bh på change i 75 og 80 h
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #5 Skrevet 29. november 2016 Hvordan er chatte sine størrelser da? Mener å huske de ikke er som "vanlige størrelser". Men var på utkikk før helgen etter d samme selv og det eneste stedet som hadde push up i stor non skål var faktisk Cubus! Prøvde både undertøysforretningen og Lindex- ingen av de hadde. Veldig fornøyd med Cubus sin og billig var den også. Tror Change opererer med høyere tall og skålstørrelse ift andre merker. Bruker du 70 E fra vanlige butikker så vil 70 E være altfor lite fra Change. Anonymkode: 2f5d3...f60
Kvist Skrevet 29. november 2016 #6 Skrevet 29. november 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd push på store bryster? Det har en tendens til å bli litt... overflod. Bokstavelig talt Jeg liker balkonetter bedre enn de typiske "skvise puppene sammen" push'ene. Den beste jeg har prøvd var fra change - er du sikker på at de ikke har på nett og kan bestille til deg i butikk? Anonymkode: 600cc...b39 Jeg har riktignok ikke like store som TS, men de er en full E-cup. Jeg bruker pushup helt uten at det blir overflod Noen har puppene tett sammen og får kløft nesten uansett, mine liker seg bedre ut mot siden og trenger litt push inn mot midten Jeg må uansett "hjelpe til" med armene om jeg skal få sånn strek-kløft og ikke bare et søkk i midten. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er chatte sine størrelser da? Mener å huske de ikke er som "vanlige størrelser". Men var på utkikk før helgen etter d samme selv og det eneste stedet som hadde push up i stor non skål var faktisk Cubus! Prøvde både undertøysforretningen og Lindex- ingen av de hadde. Veldig fornøyd med Cubus sin og billig var den også. Tror Change opererer med høyere tall og skålstørrelse ift andre merker. Bruker du 70 E fra vanlige butikker så vil 70 E være altfor lite fra Change. Anonymkode: 2f5d3...f60 Tror det ryktet stammer fra da Change kom og damer plutselig fikk vite at det var mulig å ha andre størrelser enn 75 C uten å være "unormal". Det var mange som gikk inn med stor omkrets og liten cup og kom ut med liten omkrets, stor cup, finere pupper og et stort smil Jeg bruker stort sett samme størrelse hos Change som hos andre merker, av og til en opp eller ned både i cup og omkrets, men ikke mer hos Change enn hos andre merker. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #7 Skrevet 29. november 2016 5 minutter siden, Kvist skrev: Jeg har riktignok ikke like store som TS, men de er en full E-cup. Jeg bruker pushup helt uten at det blir overflod Noen har puppene tett sammen og får kløft nesten uansett, mine liker seg bedre ut mot siden og trenger litt push inn mot midten Jeg må uansett "hjelpe til" med armene om jeg skal få sånn strek-kløft og ikke bare et søkk i midten. Tror det ryktet stammer fra da Change kom og damer plutselig fikk vite at det var mulig å ha andre størrelser enn 75 C uten å være "unormal". Det var mange som gikk inn med stor omkrets og liten cup og kom ut med liten omkrets, stor cup, finere pupper og et stort smil Jeg bruker stort sett samme størrelse hos Change som hos andre merker, av og til en opp eller ned både i cup og omkrets, men ikke mer hos Change enn hos andre merker. Sånn fra Lindex og Cubus bruker jeg 70 E men har prøvd fra chatte og da ble cup størrelsen noe sånt som G eller H ol jeg ikke husker feil.... Anonymkode: 2f5d3...f60
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #8 Skrevet 29. november 2016 Fant push-up i 70F på change, noe som gir mindre cup om det er 80 i omkrets. Rart om de ikke har det og. Men som noen over skriver, det har tendenser til bli litt overflod med push-up på større bryster Jeg har også samme størrelse på change som på andre butikker. Anonymkode: 6c219...8c5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #9 Skrevet 29. november 2016 Jeg prøvde en gang en bikini med masse push-up i 70G fra change. Jeg har aldri hatt så mye kløft, verken før eller etter, men det ble litt for mye pupp etter min smak. Når bikinien i tillegg hadde knallrosa leopardmønster ble resultatet ganske voldsomt. Anonymkode: 8671b...4ae 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #10 Skrevet 30. november 2016 Har verden endret seg siden jeg startet å kjøpe BH på Change? Har de plutselig større skåler med normal omkrets i andre butikker også? Jeg bruker vanligvis 70 H/G eller noe (husker aldri, og det varierer jo noe hva som passer best), og puppene mine har bare aldri vært helt tilfreds i DD-cups. Kanskje gjør jeg noe galt, men med push eller for små skåler ender alltid puppene mine opp med å emigrere først sammen i midten, og deretter forsøker de gjerne å flyte over kanten på BH hvor de formerer seg til to dobbeltpupper. Jeg pleier å stå og jogge, riste og stå litt på hodet i prøverommet når jeg tester BH - helst skal den være bombesikker. Det hadde vært veldig fint med flere alternativer til slike som meg som har litt uoppdragne pupper. 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøvde en gang en bikini med masse push-up i 70G fra change. Jeg har aldri hatt så mye kløft, verken før eller etter, men det ble litt for mye pupp etter min smak. Når bikinien i tillegg hadde knallrosa leopardmønster ble resultatet ganske voldsomt. Anonymkode: 8671b...4ae Åh, herlig! Håper du tok en selfie for din egen del Anonymkode: 600cc...b39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå