Gå til innhold

Hjelp - er han interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på noen dates med en mann. Vi har drukket kaffe sammen og gått tur og hatt en god tone, blitt litt kjent og snakket mye. I helgen var jeg på besøk hos han, vi lagde middag,så på TV og lo og pratet hele kvelden, og satt nært hverandre men ikke inntil hverandre. Til slutt sovnet jeg på sofaen og da jeg våknet satt han og strøk meg i håret. Han spurte om jeg ville ligge over, og om jeg ville sove i sofaen eller i sengen, og la til at sengen ikke betød at det involverte noen krav. Jeg valgte sengen, og vi la oss på hver vår side og sovnet. Morgenen etter koste vi endel i sengen mens vi snakket og lo sammen, og jeg merket at han likte å være nær meg, men han tok ikke initiativ til noe mer enn ikke-seksuell kos. Vi kysset da jeg dro derfra, mest på mitt initiativ men jeg så at han hadde lyst. 

Vi har ikke møttes siden men skal treffes i helgen igjen. 

Jeg er veldig vant til menn som er mye mer frempå når det gjelder nærhet og sex, og han gjør meg usikker på om han liker meg eller ikke. Jeg gjengjeldte kosen, og la meg nærmere inntil han når han strøk på meg, men jeg tør ikke å ta så mye mer initiativ fordi jeg er redd for at jeg skal være for frempå. Han ser på meg på en måte som får meg til å tro at han liker meg, men han har ikke gitt meg noen komplimenter eller vært veldig frempå ellers. 

Hva tror dere? Er han bare en forsiktig type, eller er han kanskje ikke så interessert?

Anonymkode: d0520...b86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det virker som han liker deg og respekterer deg. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror han vil ikke at du skal føle han er typen som går rett til sengs/sex på første date. Han vil ha en viss respekt fra deg og derfor "holder" tilbake. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg håper dere har rett! Jeg merker at jeg blir usikker når han ikke er mer pågående og når han valgte å ikke ta med initiativ til intimitet, men dersom det kanskje er av respekt for meg så er det jo en veldig flott ting. Han er en "gentleman"-type ellers også, så kanskje det henger sammen. Jeg håper bare det ikke viser seg at han bare ikke synes jeg er særlig attraktiv!

Anonymkode: d0520...b86

Skrevet

Dere skal treffes igjen. Han liker deg. Slapp av. Pust ut. :)

Skrevet

Dette hørtes jo ut som drømmemannen! Jeg hadde iallefall følt meg sikrere på at han likte MEG om en jeg datet hadde vært slik, enn om han prøvde å få meg til sengs så fort som mulig.

Lykke til :)

Anonymkode: 183c8...992

• Liker 2
Skrevet

For en fin mann :) Han ønsker å vise deg at han respekterer deg. Heldiggrisen, det finnes ikke mange av disse. Dra på neste date og kos deg! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...