Gå til innhold

Hekt på filmer/serier og/eller karakterer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan få helt hekt på filmer/serier og/eller karakterer. Kan se en film mange ganger på kort tid og leve meg helt inn i den og livet til en eller flere karakterer. Har flere ganger blitt betatt av en karakter, både mannlige og kvinnelige karakterer. Og hvis jeg googler den karakterens virkelige navn blir jeg alltid litt skuffet siden de som regel er veldig annerledes i virkeligheten, naturlig nok! Angrer alltid litt på at jeg gjør det for jeg liker at de liksom ER den karakteren (siden de jo er det inni hodet mitt), ødelegger liksom litt når jeg ser filmen neste gang :rodme:

Flere som får sånne hekt?

Anonymkode: 147cd...81f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, haha.

Så har lært meg til å ikke google, for da kan de for alltid være rollen de spilte og som jeg ble hekta på.

Anonymkode: e3d7b...fac

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, haha.

Så har lært meg til å ikke google, for da kan de for alltid være rollen de spilte og som jeg ble hekta på.

Jeg må også lære meg til å ikke google, men er så vanskelig siden jeg blir så obsessed og liksom vil vite ALT om den karakteren :fnise:  Hvis jeg har hekt på gamle filmer og googler skuespillerne sånn de ser ut nå = ikke bra. Litt vanskelig å plassere en 50 år gammel dame eller mann inn i en tenåringsrolle igjen da :ler:

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må også lære meg til å ikke google, men er så vanskelig siden jeg blir så obsessed og liksom vil vite ALT om den karakteren :fnise:  Hvis jeg har hekt på gamle filmer og googler skuespillerne sånn de ser ut nå = ikke bra. Litt vanskelig å plassere en 50 år gammel dame eller mann inn i en tenåringsrolle igjen da :ler:

Kjenner igjen dette. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...