Gå til innhold

Lefdal sin kundeavis - Lurerier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ser på kundeavisen deres på nett ( http://kundeavis.lefdal.com/LefdalDM/kundeavis_oddetall/ ) får jeg opp på en av sidene en rabattkupong som skal gå an å klippe ut, som gir deg 22 % rabatt på alle windows laptoper. Men i kundeavisrn som jeg har fått i posten så finnes ikke denne rabattkupongen. Alle sidene er helt like akkurat utenok denne. Hvordan skal jeg kunne bruke rabattkupongen når jeg ikke har fått den i den avisen jeg fikk i posten?

Anonymkode: b35ef...632

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker rett og slett som om de bare har hoppet over denne siden i avisen jeg har fått i posten.....

Skrevet

Ta screenshot , så går det nok greit :-)

Anonymkode: 4fdb0...8eb

Skrevet

Sikker på at det er lov? :) Og når det står "gjelder ikke allerede annonserte produkter", betyr det da at rabattkoden ikke kan brukes på de pc'ene som allerede er i kundeavisen?

Skrevet (endret)

Gå inn på nettsidene deres, skriv "Black22" på rabatt når du har valgt det du skal ha, så får du rabatt. Det er uansett garantert billigere i en annen nettbutikk, sjekk produktet på www.prisjakt.no

Endret av Evilposelos
Skrevet
1 time siden, Evilposelos skrev:

Gå inn på nettsidene deres, skriv "Black22" på rabatt når du har valgt det du skal ha, så får du rabatt

Ja, problemet er bare at jeg har et gavekort jeg vil bruke, og det kan desverre ikke brukes på nett.

Skrevet
1 time siden, Margit Spat skrev:

Håper inderlig du har kontaktet Lefdals kundeservice også, slik at du kan få et sikkert svar, og ikke bare spør her inne! 

Sendte dem en melding på fb nå, men regner me de har en "logisk" forklaring på det.. Er jo helt idiotisk å ikke skulle få bruke gavekort på nett heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...