Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #1 Skrevet 27. november 2004 Jeg har lyst til å skrive noen fine ord i dåpskortet (til ), men er helt elendig til slike ting! :klø: Noen som kan hjelpe meg? Linker til sider med fine ord, eller noen som har noen fine ord "på lager"? Jeg setter utrolig pris på alle svar!!! :blomst_opp:
Rioja Skrevet 27. november 2004 #2 Skrevet 27. november 2004 Du kan skrive på en fin barenesang! Vi fikk et kort med "jeg har en tulle med øyne blå", men er det til en gutt kan du bruke en annen? :-)
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #3 Skrevet 27. november 2004 hmmm... Ikke helt det jeg tenkte.. Noen andre ideèr??
Thomasine Skrevet 27. november 2004 #4 Skrevet 27. november 2004 Da du kom til verden - gråt du. Og alle omkring deg var glade. Lev slik at den dagen du forlater verden, da gråter alle, mens du ler.” (kinesisk ordtak)i] Dette har jeg brukt! ...og dette: Til en liten gutt ...på en stor dag - ønsker deg en lykkelig fremtid fylt av kjærlighet og glede. Gratulerer!
Gullhår Skrevet 27. november 2004 #5 Skrevet 27. november 2004 Måtte den lille få et liv som er rikt og godt - og finne lykke og glede både i stort og smått! Liten, søt og full av håp... Med de beste lykkeønskninger til din dåp!
Gullhår Skrevet 27. november 2004 #6 Skrevet 27. november 2004 EN LITEN STJERNE Det finnes en liten stjerne som vil lyse på din vei, som vil trenge gjennom mørket. Den vil lyse kun for deg. Det finnes en liten stjerne som vil følge deg på din vei, gjennom livets mange stunder. Den vil aldri svikte deg. Det finnes en liten stjerne som vil spre glede på din vei. Den vil alltid være til stede, denne stjernen er kun for deg. Det finnes en liten stjerne som vil lyse opp din vei. Hvis den får så kan den love at mørket aldri vil komme til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå