AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 Kan man lage sjokoladeganache med to forskjellige sjokolader, tenker da på melkesjokolade og mørk sjokolade. Altså blande de to, slik at smaken ikke blir så mørk? Anonymkode: c4e00...569
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #3 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, Calleia skrev: Det kan du! Ok Hvis man visper det til krem, etter den er avkjølt, vil den holde formen, eller smelte til sjokolade? Hehe, spør muligens noe veldig teit nå Anonymkode: c4e00...569
Calleia Skrevet 25. november 2016 #4 Skrevet 25. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok Hvis man visper det til krem, etter den er avkjølt, vil den holde formen, eller smelte til sjokolade? Hehe, spør muligens noe veldig teit nå Anonymkode: c4e00...569 Jeg pleier å piske den (når den er kald) om jeg skal ha den inni kaken . Mer stabilt.. Når jeg skal ha den utenpå lar jeg den "renne" over
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #5 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, Calleia skrev: Jeg pleier å piske den (når den er kald) om jeg skal ha den inni kaken . Mer stabilt.. Når jeg skal ha den utenpå lar jeg den "renne" over 👌 Anonymkode: c4e00...569
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå