Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #1 Del Skrevet 27. november 2004 Har lett overalt og enten er de ikke fine, eller veldig dyre eller kan ikke henge ute.. har du tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 27. november 2004 #2 Del Skrevet 27. november 2004 Mester Grønn! Fra 79,50 til 199,- Kjempefine ekte kranser (ikkenoe plast), holder seg utmerket ute og koster ikke skjorta. Kan også skaffe barkranser uten pynt eller halmkranser som du kan pynte selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #3 Del Skrevet 27. november 2004 Aftenposten.no har en fin artikkel om kranser i dag og hvilke butikker som selger hva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 27. november 2004 #4 Del Skrevet 27. november 2004 Aftenposten.no har en fin artikkel om kranser i dag og hvilke butikker som selger hva. Har du link? Fant ikke artikkelen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #5 Del Skrevet 27. november 2004 Her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mulle7 Skrevet 27. november 2004 #6 Del Skrevet 27. november 2004 Alternativt kan du lage en selv! Jeg kjøpte for 2-3 år siden en enkel granbarkrans til en rimelig penge (ok, den var uekte - normalt liker jeg ikke det, men denne var pen). Jeg brukte noen få enkle lilla julekuler som jeg festet på, brukte så limpistol og festet på tørkede appelsinskiver, laurbærblader, kastanjer, kanelbark og hel nellik. I tillegg brukte jeg metalltråd og tredde på litt perler, og snodde denne rundt på kransen. Resultatet ble dekorativt, og det luktet godt av jul... Skal bruke samme kransen i år også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 28. november 2004 #7 Del Skrevet 28. november 2004 Når henger man ut slike kranser? Er det nå allerede eller nærmere jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 28. november 2004 #8 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg er vant til at man ikke henger opp julepynt før nærmere jul jeg (den uka julaften er). Nå er det jo advent, og man kan ha adventstake, lilla lys, juleduk, julestjerne, julekalender og kanskje et par engler. men den store julepyntinga (inkl. julekrans) synes jeg det egentlig er alt for tidlig for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #9 Del Skrevet 28. november 2004 kransen på døra skal opp lillejuleaften ikke før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 29. november 2004 #10 Del Skrevet 29. november 2004 Mamma har lagd dørpynt til meg. Det er en gammel rot som har blitt spraymalt i gull. hun har lagd hvite kreppapirroser på.. og det er noen glass-"isbiter" på den.. og litt mer dilldall.. avsluttet med lakk med perlemorskimmer i.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå