Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal pynte hjemme for første gang i år, og vil gjerne kjøpe noen fine julekuler. Hvor finner jeg den fineste julepynten i Oslo? :) Pris er ikke viktig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Habitat hadde noen skikkelig koselige. Jeg liker å mikse litt. Kremmerhuset har mye fint.

Skrevet
På 25.11.2016 den 12.23, Antoinette skrev:

Sjekk ut Fru Lyng :-)

Hei! Jeg sjekket ut Fru Lyng, men mente du den på Steen og Strøm? For de hadde kun barneklær.. Ellers takk for svar til dere begge :)

Skrevet
På 25.11.2016 den 12.19, Lillek skrev:

Hei!

Jeg skal pynte hjemme for første gang i år, og vil gjerne kjøpe noen fine julekuler. Hvor finner jeg den fineste julepynten i Oslo? :) Pris er ikke viktig.

Har du vært innom House of Oslo i Vika? 

Skrevet

Jeg synes det er noen fine på søstrene grene, og finner også avogtil på glasmagasinet/generelle interiørbutikker. Plukker litt fra forskjellige steder. Jeg vil tro at Kremmerhuset og har endel. 

Anonymkode: f9488...183

Skrevet

Cornelias hus på Paleet og Townhouse interiør på Majorstua. I tillegg til juleavdelingen på Illums, har House of Oslo også andre interiørbutikker. Jeg har ofte funnet fin pynt på Raun. Jeg tipper dessuten Slettvoll på Karenslyst Allé har fine juleting. Og Palma på Drammenveien/Skøyen.

Anonymkode: 13ebe...dd7

Skrevet
På 28.11.2016 den 20.49, Lillek skrev:

Hei! Jeg sjekket ut Fru Lyng, men mente du den på Steen og Strøm? For de hadde kun barneklær.. Ellers takk for svar til dere begge :)

Nei, jeg mente den som lå litt lengre opp ovenfor Grensen Skotøimagasin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...