AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 Jeg har PCOS og vil bli kvitt ansiktshår. Lurer på hvilke lasere dere har å anbefale? Fått med meg at Diode er bra, men så har det kommet en ny som heter motus AX. Men er ikke elektrolyse den beste måten, selv om den er litt eldre? Selvfølgelig vil ansatte anbefale den de har så blir forvirret. Det er jo slik at hårene gjerne kommer igjen etter noen år, er det ingen metode for å bli kvitt helt? Eentuelt hva varer lengst? på forhåndstakk! Anonymkode: d5eda...739
LeneXCII Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 (endret) Alexandrite laser (diode laser) er vanligvis anerkjent som noe av det bedre som finnes. Må ikke forveksles med IPL-lys som ikke vil gi den samme effekten. Såfremt laserbehandlingen utføres korrekt samt at du er en god kandidat (mørke hår) vil den være like permanent som elektrolyse. Ingen av de kan hindre ny hårvekst (dreper kun eksisterende). Derfor må man påregne ca en etterbehandling pr. år. Endret 26. november 2016 av LeneXCII 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 Jeg har før mottatt behandling av en diode laser. Nå som jeg får dekket laser er det IPL de bruker. Det er ikke særlig effektivt. Med diode laseren måtte jeg gjenta behandling 1-3 ganger i året, alt ettersom hvor fort hårene vokste. Jeg har akkurat hatt en (av to) IPL behandlinger men føler ikke det har hjulpet, så kan være jeg går til klinikken jeg gikk til før for ny behandling, som da er mye dyrere. Jeg anbefaler deg derfor ikke IPL. Anonymkode: f5682...636 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 20 timer siden, LeneXCII skrev: ...Ingen av de kan hindre ny hårvekst (dreper kun eksisterende). Derfor må man påregne ca en etterbehandling pr. år. Hva mener du egentlig her, noe jeg missforstår? Er det permanent kommer det vel ikke ny hårvekst, er ikke det poenget? Anonymkode: 39426...ac4
LeneXCII Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du egentlig her, noe jeg missforstår? Er det permanent kommer det vel ikke ny hårvekst, er ikke det poenget? Anonymkode: 39426...ac4 Med "ny hårvekst" sikter jeg til at man av og til får et og annet nytt hårstrå, dvs nytt, og ikke et gammelt som vokser ut igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå