AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 Vi skal ha forhåpentligvis ha et forsøk med AIH en av de nærmeste dagene. Jeg har tidligere brukt tester fra billigtester, men denne gangen har jeg digital test fra CB. Noen som har erfaring med at dititaltestene slår ut senere enn stripsene? Sist fikk jeg positiv test på CD 13 og 14 og morningen på CD 15. I dag er jeg på CD 13 og fikk negativ digital i dag tidlig. Jeg kommer til å teste 2 ganger til i dag i tilfelle testen slår ut positiv og da blir det inseminering i morgen. Slår testen ut i morgen blir forsøket avbrytt pga de har stengt på søndag, så vi er litt stresset kan man sei😁☺️ Anonymkode: 16b16...22a
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #3 Skrevet 25. november 2016 2 timer siden, Silfen skrev: De slår ut helt likt. Tusen takk for svar. Dette her er nervepirrende😜☺️ Anonymkode: 16b16...22a
Silfen Skrevet 25. november 2016 #4 Skrevet 25. november 2016 Det er billigere å teste med strips og kontrollsjekke med digital, om du skulle ønske det.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #5 Skrevet 25. november 2016 14 minutter siden, Silfen skrev: Det er billigere å teste med strips og kontrollsjekke med digital, om du skulle ønske det. Takk for tips. Burde tenkt på det samme, men jeg har ingen billigstrips og har kun 2-3 digital tester igjen☺️ Får se om de har noen rimeligere på apoteket her hos oss som jeg kan bruke i mellom tiden☺️ Det murrer veldig i magen så det nærmer seg nok en positiv test vil jeg tro. Håper det skjer i kveld eller søndag! Anonymkode: 16b16...22a
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #6 Skrevet 27. november 2016 Da har jeg fått negativ el test ca kl 15 i dag. Er det da vits å ta AIH (inseminering) i morgen tidligt. Det blir nok tidligst kl 10. Vi vurderer ta sjangsen, men er veldig usikker. Synd vi ikke får snakket med klinikken i dag😐 Anonymkode: 16b16...22a
Silfen Skrevet 27. november 2016 #7 Skrevet 27. november 2016 Når var siste positive? 24-48 timer etter test er el. Vulle ringt de i morgen og spurt om ul for å se om egget er sluppet.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #8 Skrevet 27. november 2016 4 minutter siden, Silfen skrev: Når var siste positive? 24-48 timer etter test er el. Vulle ringt de i morgen og spurt om ul for å se om egget er sluppet. Etter siste positive test? Jeg tok en ny test i 5 tiden og der kom det frem et smilefjes, så urinen var nok for utvannet på testen jeg tok før den☺️ Jeg har fått tak i ene damen som jobber på klinikke og vi har avtalt ha AIH i morgen kl 10.30. Anonymkode: 16b16...22a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå