AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 Hei! For noen år siden jobbet jeg mye på sykehus. Fikk en prolaps i en periode med veldig lite trening. De siste to årene har jeg studert, nå er jeg tilbake i sykehuskorridorene og bruker nye men samme merke sko. Sportec antistatisk sandaler, og kjenner allerede at jeg har en liten prolaps en annen plass i ryggen. Så nå er planen å kjøpe nye sko, er det noen å anbefale? Ønsker sandaler da tette sko blir fort varmt. Tenker de må sitte godt, god demping og støtte. Anonymkode: a1e3d...ecb
Gjest carmabell Skrevet 24. november 2016 #2 Skrevet 24. november 2016 Jeg har lest at tresko faktisk er best for de med ryggskader, men jeg husker ikke hvor og vet ikke om det var troverdige kilder. Eventuelt anbefaler jeg deg å ta en tur innom en sportsbutikk, da de som oftest er flinke til å finne sko tilpasset akkurat deg. Eller høre med en fysioterapeut og hva hun/han har å anbefale mtp ryggen.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #3 Skrevet 24. november 2016 En kollega skryter veldig av masaisko. Jeg har ingen erfaring med dem selv, men for deg kan det kanskje være verdt et forsøk? Anonymkode: 3590b...699
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #4 Skrevet 24. november 2016 Anbefaler deg å ta turen til en helseskobutikk og få hjelp der til å finne sko som passer dine føtter. Anonymkode: 302e0...eb6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #5 Skrevet 24. november 2016 Gå til en helsebutikk eller til et ortopedisk institutt og få tilpassede sko. Anonymkode: 8f7ab...af1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå