AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 Hei Jeg hadde en veldig rar hendelse på jobb her om dagen som jeg prøver å finne en logisk forklaring på. Jeg jobber på en barneskole fra 1850 årene. Denne ettermiddagen jeg var på jobb var jeg nødt for å ringe banken før de stengte. Jeg gikk inn på nettsiden til banken på telefonen min og trykket på telefonnummeret. Jeg hadde problemer med å komme igjennom og det ble avbrudt to ganger. Den tredje gangen jeg forsøkte begynte ringelyden. Plutselig sluttet den i noen sekunder. Jeg kunne ikke høre at noen tok den, det ble bare helt stille. Volumet på telefonen var veldig høyt. Da hørte jeg klart og tydelig noen som pustet dypt ut, og en hviskestemme som sa HALLO på en langsom og tydelig måte, og deretter pustet ut dypt igjen. Så ble det avbrudt, uten jeg kunne høre noen la på. Jeg ble så skremt at jeg ble rett å slett kvalm. Det kunne vært banken i andre enden, men en profesjonell bank tar ikke i mot kunden på en slik rar måte. Det skurret heller ikke. Da jeg fikk kontakt med banken etterpå kunne jeg høre dem tok telefon og personen presenterte seg som banken. Ringte Telenor og spurte om det går an å hakke seg inn på mobiltelefonlinjen. Da fikk jeg til svar at det er ytterst ytterst sjelden det skjer, og at det nesten ikke skal gå. Forklarte situasjonen, men Telenor hadde ikke noe forklaring på hva som kunne ha skjedd. Hva tror dere? Takk for svar, hilsen vettskremtAnonymkode: 745cd...8ab
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #3 Skrevet 24. november 2016 Sånt skjer. Feilkobling og tull i systemer. Anonymkode: 988f9...79b 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #4 Skrevet 24. november 2016 Tror neppe det er mulig å HAKKE seg inn i telefonlinja, og at den fortsatt fungerer når man har hakket seg gjennom Hvilken telefon bruker du? Er nok linja som klikket litt. Siden du nevner du jobber på en gammel skole, er det hint om at vi skal tro et "spøkelse" "hakket" seg inn i telefonen din? Anonymkode: c5788...924 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #5 Skrevet 24. november 2016 Ååååhåhåhå. Det der var nok et spøkelse, ja. Sann mine ord. Anonymkode: 60030...d2b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #6 Skrevet 24. november 2016 Ts her. Jaaaa jeg tror det kanskje det spøker på denne gamle skole Neida - men jeg har aldri opplevt eller hørt om det kan skje at noen kommer inn på linja på mobilen. Husker det skjedde før da med hustelefonen. Kanskje det bare var en tungpustet dame som sikkert ble like skremt som meg Ikke vet jeg. Tror jeg at jeg fikk et spøkelse på linja? Har ikke hørt om det heller før, men man analyser til man blir llitt sprø i hodet vet dere Men jeg håper noen vet hva som skjedde. Jeg synes det var en ekkel opplevelse. Anonymkode: 745cd...8ab
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #7 Skrevet 24. november 2016 Ts her, iPhone 6Anonymkode: 745cd...8ab
pautina Skrevet 25. november 2016 #8 Skrevet 25. november 2016 Telefoner finner på mye telenor helst ikke vil snakke om. Jeg sto på jobb i kjelleren en gang, plutselig pratet tlf i vesken, tok den opp og uten at det sto at det var noen samtale kunne jeg høre tre kolleger prate sammen. Spurte den ene senere på dagen og gjett om han ble stressa når jeg kunne fortelle detaljert og ordrett hva de sa og det stemte på en prikk. tre etasjer over meg i et rom med lukket dør satt de. Telenor hadde ingen forklaring, høyttaleren min har rett og slett plukket opp mikrofonen til en av de tre uten at vi hadde ringt hverandre, mest sannsynlig han jeg pratet med i tlf tidligere på dagen sin...
lokmeister2016 Skrevet 27. november 2016 #9 Skrevet 27. november 2016 man kan hacke telefoner ja ,men er vel mest politi som driver me sånn avlytting ikke vet jeg . så merkelig opplevelse da ts!! Jeg kan fortelle noe lignene vi var i et bedehus . og hadde på meg sån belte spenne som var me bling tykk en . vi kjente en kald bris og plutselig out of no where knakk den tjukke beltespenna og datt på gulvet da jeg sto oppreist og ikke rørte den engang!! de skal mye kraft til for og knekke en slik en , tro jeg var like supreised som de andre da!
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #10 Skrevet 27. november 2016 10 minutter siden, lokmeister2016 skrev: man kan hacke telefoner ja ,men er vel mest politi som driver me sånn avlytting ikke vet jeg . så merkelig opplevelse da ts!! Jeg kan fortelle noe lignene vi var i et bedehus . og hadde på meg sån belte spenne som var me bling tykk en . vi kjente en kald bris og plutselig out of no where knakk den tjukke beltespenna og datt på gulvet da jeg sto oppreist og ikke rørte den engang!! de skal mye kraft til for og knekke en slik en , tro jeg var like supreised som de andre da! Trenger kun være en svakhet i metallet, så knekker/brekker det. Det trenger ikke være noe fysisk som faktisk skjedde. Hadde et intenst mareritt i natt som jeg våknet av. Det er mørkt på rommet men jeg skimter et vesen som vugger fram og tilbake. Jeg nistirrer og det ser helt ekte ut. Skikkelig creepy, men da jeg skrur på lyset er det bare noen klær i kurven. Så ikke stol 100% på hjernen din. Det er ikke alltid den tolker alle sanseinntrykkene rett. Min hjerne ga ører, øyne, munn, pels, striper, bein og bevegelser til et klesplagg. Anonymkode: 9bece...e29
lokmeister2016 Skrevet 27. november 2016 #11 Skrevet 27. november 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger kun være en svakhet i metallet, så knekker/brekker det. Det trenger ikke være noe fysisk som faktisk skjedde. Hadde et intenst mareritt i natt som jeg våknet av. Det er mørkt på rommet men jeg skimter et vesen som vugger fram og tilbake. Jeg nistirrer og det ser helt ekte ut. Skikkelig creepy, men da jeg skrur på lyset er det bare noen klær i kurven. Så ikke stol 100% på hjernen din. Det er ikke alltid den tolker alle sanseinntrykkene rett. Min hjerne ga ører, øyne, munn, pels, striper, bein og bevegelser til et klesplagg. Anonymkode: 9bece...e29 tror du hadde en søvn paralyse jeg !!:P hehe er typisk det der du.
Thyra Skrevet 27. november 2016 #12 Skrevet 27. november 2016 13 minutter siden, lokmeister2016 skrev: tror du hadde en søvn paralyse jeg !!:P hehe er typisk det der du. Det har jeg hatt flere ganger. Da er det vanlig å oppleve et slags nærvær. Men det er også typisk å ha en opplevelse av å ikke klare å bevege seg. Det var ikke tilfellet her.
Gjest Timaras Skrevet 27. november 2016 #13 Skrevet 27. november 2016 På 24.11.2016 den 23.39, AnonymBruker skrev: Hei Jeg hadde en veldig rar hendelse på jobb her om dagen som jeg prøver å finne en logisk forklaring på. Jeg jobber på en barneskole fra 1850 årene. Denne ettermiddagen jeg var på jobb var jeg nødt for å ringe banken før de stengte. Jeg gikk inn på nettsiden til banken på telefonen min og trykket på telefonnummeret. Jeg hadde problemer med å komme igjennom og det ble avbrudt to ganger. Den tredje gangen jeg forsøkte begynte ringelyden. Plutselig sluttet den i noen sekunder. Jeg kunne ikke høre at noen tok den, det ble bare helt stille. Volumet på telefonen var veldig høyt. Da hørte jeg klart og tydelig noen som pustet dypt ut, og en hviskestemme som sa HALLO på en langsom og tydelig måte, og deretter pustet ut dypt igjen. Så ble det avbrudt, uten jeg kunne høre noen la på. Jeg ble så skremt at jeg ble rett å slett kvalm. Det kunne vært banken i andre enden, men en profesjonell bank tar ikke i mot kunden på en slik rar måte. Det skurret heller ikke. Da jeg fikk kontakt med banken etterpå kunne jeg høre dem tok telefon og personen presenterte seg som banken. Ringte Telenor og spurte om det går an å hakke seg inn på mobiltelefonlinjen. Da fikk jeg til svar at det er ytterst ytterst sjelden det skjer, og at det nesten ikke skal gå. Forklarte situasjonen, men Telenor hadde ikke noe forklaring på hva som kunne ha skjedd. Hva tror dere? Takk for svar, hilsen vettskremt Anonymkode: 745cd...8ab Problem på linja. Enkelt å greit.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #14 Skrevet 3. desember 2016 På 27.11.2016 den 6.59, lokmeister2016 skrev: tror du hadde en søvn paralyse jeg !!:P hehe er typisk det der du. Jeg har hatt søvnparalyse og det var ikke det. Jeg så det da jeg sto opp fra senga. Etter å ha stirret intenst på det i noen sekunder skrudde jeg på lyset, det forsvant, jeg skrudde lyset av, og det var tilbake. Det var bare hjernen min som tolket formene på klærne som et vesen. At hjernen min i tillegg ga det bevegelse var jo artig. Anonymkode: 9bece...e29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå