liv Skrevet 27. november 2004 #1 Skrevet 27. november 2004 Heisann.. Skal se på en dvd spiller i julegave. Pris ca 500.. Er det noen som vet noe om noen av disse? Eltax DVD-spiller Mustek DVD-spiller V56L-5E Ronin 5.1 Channel Surround DVD Player Eller andre dere har prøvd...
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #2 Skrevet 27. november 2004 Heisann.. Skal se på en dvd spiller i julegave. Pris ca 500.. Er det noen som vet noe om noen av disse? Eltax DVD-spiller Mustek DVD-spiller V56L-5E Ronin 5.1 Channel Surround DVD Player Eller andre dere har prøvd... Jeg lurer litt på om det ikke er bedre å kjøpe en spiller i en vanlig butikk slik at det er enklere å bytte den eller få den reparert om noe skulle skje. Jeg er litt skeptisk til kvaliteten til de aller billigeste DVD-spillerene, men det er jo godt mulig jeg ikke burde være det. Dersom du bor nær en Elkjøp butikk kan du gå å ta en titt på den som linken under peker på. Som alltid når det gjelder Elkjøp så er det best å vite på forhånd hva du vil ha, ellers vil selgerene der prøve å selge deg noe de tjener mer på. Blånekt om de forslår noe annet Linken under peker på "PIONEER DV370S" Søk etter denne manuelt på elkjop.no om linken skulle bli ugyldig etter en stund. Spilleren koster 699 dvs 700. Link til Elkjøp
Gjest Kaffegjesten Skrevet 27. november 2004 #3 Skrevet 27. november 2004 Hvis du kjøper en DVD-spiller til 500 kr er det kun garantireparasjoner som er interessante. Hvis noe går galt med en så billig spiller er det rett i søpla spør du meg. Det lønner seg aldri å reparere en slik, med mindre garantien gjelder. Da kan det være lurt å ikke velge en nettbutikk eller butikken lengst borte.
Nala Skrevet 30. november 2004 #4 Skrevet 30. november 2004 Vi kjøpte oss en DVD-spiller til 499 på Rimi (nå ICA) for litt siden. Veslejenta bruker den til å se DVD-filmer i stua (har en "ordentlig" DVD-spiller til oss voksne i en egen TV-stue), og det funker utmerket. Garanti og alt det der tenker jeg ikke på når det gjelder et så billig produkt. Ryker den, så fyker den i søpla. Spilleren vår er av merket "United" (aldri hørt om før).
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2004 #5 Skrevet 30. november 2004 jeg kjøpte en billig dvd spiller, og det tok ikke lange tiden før den hakket omtrent hele tiden, og kunne ikke lenger godta alle dvd plater.. neste gang jeg kjøper spiller, blir det en med bedre kvalitet!
Naken Skrevet 3. desember 2004 #6 Skrevet 3. desember 2004 Vi har en dvd spiller fra Rimi, "United", den har funket finfint i to år den. Det eneste vi har å utsette på den er at lyden er lav, men det har den vært fra vi kjøpte den, og det løses lett ved å skru opp lyden på fjernkontrollen. Ellers kjøpte jeg faktisk en "Ronin" spiller i går. Har ikke prøvd den, for det er julegave til fostersøstra mi, men på butikken, ("Spaceworld"), sa de at det var en helt grei spiller. Den kostet 399,-. Billig, spør du meg!!
liv Skrevet 3. desember 2004 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2004 å så de har den på spaceworld enda. de hadde den ikke i oslo sentrum men kanskje andre steder da..
Naken Skrevet 3. desember 2004 #8 Skrevet 3. desember 2004 å så de har den på spaceworld enda. de hadde den ikke i oslo sentrum men kanskje andre steder da.. Jeg kjøpte den på "Sten og Strøm" i Kristiansand,- det er kanskje litt langt å reise for deg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå