AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 Hva er egentlig greia med at menn på 30+ går etter jenter helt ned i 18års alderen? Egoboosting? Preferanser? Jeg skjønner ikke greia. Jeg selv er "bare" 24 år og jeg begynner seriøst å føle meg "for gammel" for dagens menn allerede.. En av de mange mennene som går etter tenåringer er faktisk min eks. Han gjorde det slutt med meg for 2 år siden. Helt siden da har jeg hørt at han har prøvd seg på flerfoldige jenter mellom 18 og 20 år. Jeg sitter nå igjen med at jeg ble for gammel for han og at jeg er det for andre menn også Føler at om jeg ikke får meg en kjæreste i nærmeste fremtid så er jeg fucked. Anonymkode: 00b81...c9e 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #2 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er egentlig greia med at menn på 30+ går etter jenter helt ned i 18års alderen? Egoboosting? Preferanser? Jeg skjønner ikke greia. Jeg selv er "bare" 24 år og jeg begynner seriøst å føle meg "for gammel" for dagens menn allerede.. En av de mange mennene som går etter tenåringer er faktisk min eks. Han gjorde det slutt med meg for 2 år siden. Helt siden da har jeg hørt at han har prøvd seg på flerfoldige jenter mellom 18 og 20 år. Jeg sitter nå igjen med at jeg ble for gammel for han og at jeg er det for andre menn også Føler at om jeg ikke får meg en kjæreste i nærmeste fremtid så er jeg fucked. Anonymkode: 00b81...c9e Hvem er dagens menn egentlig? Og hva bryr det deg at menn på 30+ går etter yngre, du er jo yngre selv. Anonymkode: 9be16...d2c 5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #3 Skrevet 24. november 2016 Slapp av T.o.m. mennesker i 80-årene finner også hverandre Anonymkode: 1c667...efe 16
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #4 Skrevet 24. november 2016 Unge jenter er fysisk attraktive og naive. Unge jenter er svært mottagelige for komplimenter, de er lette å "groome" og kontrollere. De vet heller ikke hva som er "vanlig" i et forhold, og lar seg behandle som sen sexslave. I tillegg er det ingen kultur i Norge for beskytte unge jenter, de skal utforske sexlivet. Men kulturen tar ikke høyde for styrkefoholdet mellom voksne menn og unge jenter. Dette har menn, både etnisk norske og utenlandske/asyløkere, funnet ut av og utnytter som den gullgruven den er. Mange voksne asylsøkere lyver på alderen sin i tillegg og blir plassert i skoleklasse med unge jenter og har sånn sett "lett match" og det er bare å ta for seg. Anonymkode: 400e3...fef 15
Apekatten Skrevet 24. november 2016 #5 Skrevet 24. november 2016 Jeg vet om en mann i 30-årene som bare går etter unge jenter, typ 16+. Nå har han fått seg en kjæreste som er 20 år. Virker som de har det bra sammen, og da ser jeg ikke noe problem i det, selv om jeg personlig synes hun er litt for ung for han, men det angår ikke meg. 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #6 Skrevet 24. november 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem er dagens menn egentlig? Og hva bryr det deg at menn på 30+ går etter yngre, du er jo yngre selv. Anonymkode: 9be16...d2c Jeg vet om minst 10 menn her i området som er over 30 og som kun går etter jenter under 20 år. Leser jo mye om det her inne også, ikke for å generalisere selvfølgelig, finnes vel unntak. Ja, jeg er yngre, men greia er at jeg føler meg gammel allerede av hele greia. Jeg selv foretrekker menn mellom 27 - 30 år, spesielt siden jeg har barn og vil ha en som er litt moden, men siden det virker som at de bare vil ha de som er enda yngre enn meg igjen så blir jeg litt oppgitt. Ts Anonymkode: 00b81...c9e 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #7 Skrevet 24. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet om minst 10 menn her i området som er over 30 og som kun går etter jenter under 20 år. Leser jo mye om det her inne også, ikke for å generalisere selvfølgelig, finnes vel unntak. Ja, jeg er yngre, men greia er at jeg føler meg gammel allerede av hele greia. Jeg selv foretrekker menn mellom 27 - 30 år, spesielt siden jeg har barn og vil ha en som er litt moden, men siden det virker som at de bare vil ha de som er enda yngre enn meg igjen så blir jeg litt oppgitt. Ts Anonymkode: 00b81...c9e Ok, så "dagens menn" er din prefererte alder? Eller? Skjønte ikke ordbruken. Og du, hvorfor kan ikke menn ha preferanser når du åpenbart har det samme? Anonymkode: 9be16...d2c 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #8 Skrevet 24. november 2016 Hah, ja jeg vet ikke. Det er ganske latterlig. Det må være en greie med å føle seg ung igjen. Selv er jeg kvinne over 40 og jeg klarer ikke engang å se for meg å date menn i 20 årene feks. At 30 åringer går etter 16 åringer får meg til å lure på om de mulig kan være pedofile. Anonymkode: d2b5b...1c6 14
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #9 Skrevet 24. november 2016 Helt enig. Er selv bare 21 men var for "gammel" for han ene jeg datet på 25 fordi han ville ha en tenåring. Anonymkode: 0054c...ad8 5
herremann Skrevet 24. november 2016 #10 Skrevet 24. november 2016 (endret) hva med såkalte cougars? ser aldri noen klage på dem. jeg er selv 31, og data faktisk ei på 21 tidligere i år. ho ble i lengden litt for umoden og et vrak når ho drakk. jeg kommer generelt sett bedre overens med folk som er noen år yngre enn meg + det er vanskelig å finne ei dame på 30 uten unge. i tillegg så har folk har en dårlig tendens til å bli kjedelige når dem runder 30 Endret 24. november 2016 av herremann 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #11 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, herremann skrev: hva med såkalte cougars? ser aldri noen klage på dem.jeg er selv 31, og data faktisk ei på 21 tidligere i år. ho ble i lengden litt for umoden og et vrak når ho drakk. jeg kommer generelt sett bedre overens med folk som er noen år yngre enn meg + det er vanskelig å finne ei dame på 30 uten unge. folk har en dårlig tendens til å bli kjedelige når dem runder 30 Gjelder det også deg? Anonymkode: 75d92...da8 13
Gjest Overrasket Skrevet 24. november 2016 #12 Skrevet 24. november 2016 Du er absolutt ikke for gammel. Det finnes mange forskjellige menn der ute. Kanskje du bare har observert feil type?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #13 Skrevet 24. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, så "dagens menn" er din prefererte alder? Eller? Skjønte ikke ordbruken. Og du, hvorfor kan ikke menn ha preferanser når du åpenbart har det samme? Anonymkode: 9be16...d2c Kanskje jeg er helt på jordet - men jeg synes det er mer innafor for en kvinne på 24 å date en mann mellom 27 - 30 år fordi jeg føler at de på min alder ikke er på samme stadie som meg i livet, enn at en mann på 30+ dater ei jente på 18 da. Ikke at jeg skal dømme andre sine valg - jeg bare føler meg gammel pga jeg ser det skjer så ofte Ts Anonymkode: 00b81...c9e 2
herremann Skrevet 24. november 2016 #14 Skrevet 24. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gjelder det også deg? Anonymkode: 75d92...da8 ettersom jeg kommer bedre overens med folk som er noen år yngre enn meg, så gjelder det nok ikke meg.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #15 Skrevet 24. november 2016 2 minutter siden, Overrasket skrev: Du er absolutt ikke for gammel. Det finnes mange forskjellige menn der ute. Kanskje du bare har observert feil type? Det er veldig mulig at jeg har det altså. Jeg bor i en liten kommune og ser sjeldent omverdenen Bare synes jeg leser så mye om det også. Ts Anonymkode: 00b81...c9e
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #16 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, herremann skrev: ettersom jeg kommer bedre overens med folk som er noen år yngre enn meg, så gjelder det nok ikke meg. Jeg ser den da selvfølgelig. Det er en ærlig sak. Regner med at du ikke har barn? At kanskje mange av de på din alder sitter med familieliv og at du kommer bedre overens med de som er i samme situasjon som deg selv da? Ts Anonymkode: 00b81...c9e
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #17 Skrevet 24. november 2016 Jeg legger også merke til dette. Bor i en stor by. En jeg kjenner er 34, og han ser på KUN på popstjerner, skuespillere som er rundt 18, 20, 22. "Hun der er så syykt digg" kan han si. Kjenner jeg blir litt kvalm. Syns det er ekkelt. Ikke at man kun skal være med de som er like gamle som en selv, men det finnes en grense, og sorry ass, men du er for gammel for de jentene! Anonymkode: 4e2ca...e55 5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #18 Skrevet 24. november 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet om minst 10 menn her i området som er over 30 og som kun går etter jenter under 20 år. Leser jo mye om det her inne også, ikke for å generalisere selvfølgelig, finnes vel unntak. Ja, jeg er yngre, men greia er at jeg føler meg gammel allerede av hele greia. Jeg selv foretrekker menn mellom 27 - 30 år, spesielt siden jeg har barn og vil ha en som er litt moden, men siden det virker som at de bare vil ha de som er enda yngre enn meg igjen så blir jeg litt oppgitt. Ts Anonymkode: 00b81...c9e Det må jo være et veldig spesielt sted du kommer fra. Ikke akkurat høykulturens vugge, tipper jeg. Anonymkode: b5a48...e1b 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #19 Skrevet 24. november 2016 Kjenner meg igjen i dett selv. Bor på bygda og mange menn her er intr i jenter på 20,22 år.. når de selv er 35 ++. Synes det er ekkelt jeg da! Exen min på 35 liker ei på 20 år! Seriøst? Æsj!! Det er spesielt. Og når han i tillegg har en datter på 15 år:O Anonymkode: 21653...f87 9
Gjest Tutte Skrevet 24. november 2016 #20 Skrevet 24. november 2016 Noen menn på 30+ går etter damer som er 20 år, og noen menn på 20 år går etter damer på 30+. Merkelige greier det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå