Gå til innhold

Anbefale et PS4 spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke/t ps4 spill liker du aller best?

Jeg har allerede gta5 og liker det veldig godt. Har også sett litt på uncharted, og den nyeste watchdog, men vet ikke helt hvilke jeg skal velge eller om det kanskje er noen andre. noen som har noen å anbefale til meg?☺

Anonymkode: 355be...5a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Final Fantasy 15 kommer nå neste uke og så kommer The Last Guardian i desember. Watchdog 2 var en skuffelse. Vent til det kommer på tilbud. Ubisoft spill kommer ofte kjapt på tilbud. Uncharted 4 kan du sikkert få en bra deal på nå.

Anonymkode: 86ed5...abd

Skrevet

Skyrim! Eller Dragon Age Inquisition! Begge er fantastiske. 😻

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Final Fantasy 15 kommer nå neste uke og så kommer The Last Guardian i desember. Watchdog 2 var en skuffelse. Vent til det kommer på tilbud. Ubisoft spill kommer ofte kjapt på tilbud. Uncharted 4 kan du sikkert få en bra deal på nå.

Anonymkode: 86ed5...abd

Hvorfor likte du ikke watchdogs 2?

Anonymkode: 355be...5a3

Skrevet

Jeg liker Assassins Creed Syndicate veldig godt :D Uncharted 4 var heller ikke dumt, og Ratchet & Clank var gøy, selv om jeg syns det var litt kort. Liker du bilspill syns jeg The Crew var veldig bra, og det kommer det snart en ny expansion til også :D Knack er også et spill jeg har brukt mange timer på, selv om det er barnespill :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...