AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 Hvilke/t ps4 spill liker du aller best? Jeg har allerede gta5 og liker det veldig godt. Har også sett litt på uncharted, og den nyeste watchdog, men vet ikke helt hvilke jeg skal velge eller om det kanskje er noen andre. noen som har noen å anbefale til meg?☺ Anonymkode: 355be...5a3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #2 Skrevet 25. november 2016 Final Fantasy 15 kommer nå neste uke og så kommer The Last Guardian i desember. Watchdog 2 var en skuffelse. Vent til det kommer på tilbud. Ubisoft spill kommer ofte kjapt på tilbud. Uncharted 4 kan du sikkert få en bra deal på nå. Anonymkode: 86ed5...abd
Luxor Skrevet 25. november 2016 #3 Skrevet 25. november 2016 Skyrim! Eller Dragon Age Inquisition! Begge er fantastiske. 😻
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #4 Skrevet 25. november 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Final Fantasy 15 kommer nå neste uke og så kommer The Last Guardian i desember. Watchdog 2 var en skuffelse. Vent til det kommer på tilbud. Ubisoft spill kommer ofte kjapt på tilbud. Uncharted 4 kan du sikkert få en bra deal på nå. Anonymkode: 86ed5...abd Hvorfor likte du ikke watchdogs 2? Anonymkode: 355be...5a3
Titania Skrevet 25. november 2016 #6 Skrevet 25. november 2016 Jeg liker Assassins Creed Syndicate veldig godt :D Uncharted 4 var heller ikke dumt, og Ratchet & Clank var gøy, selv om jeg syns det var litt kort. Liker du bilspill syns jeg The Crew var veldig bra, og det kommer det snart en ny expansion til også :D Knack er også et spill jeg har brukt mange timer på, selv om det er barnespill :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå