Gjest snartalenemor Skrevet 27. november 2004 #1 Skrevet 27. november 2004 Nå i dag har jeg sendt seperasjons papirene. Har tok 2 år av misbruk til å kommer fram til der jeg er nå, klarte å gjør alt på min egen hand og nå er det bare å vente til det ble innvilget. Redd men føler litt lettere......
Gjest Madam Felle Skrevet 27. november 2004 #2 Skrevet 27. november 2004 Gratulerer, og dette går sikkert bra. Ta et skritt om gangen. :-)
RoadQueen Skrevet 27. november 2004 #4 Skrevet 27. november 2004 Bra for deg - gratulerer! Lykke til vidare.
LilleBille Skrevet 27. november 2004 #6 Skrevet 27. november 2004 Lykke til. Det er sikkert tøft og vanskelig - men verd det for din egen skyld.
Gjest Cerise Skrevet 28. november 2004 #7 Skrevet 28. november 2004 Lykke til videre. Det kan bare gå en vei nå: framover
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #8 Skrevet 28. november 2004 Gratulerer' date=' og dette går sikkert bra. Ta et skritt om gangen. :-)[/quote'] Ser på din avatar at du er ganske kjapp du. Tar iallefall mange steg på kort tid
alisia4 Skrevet 28. november 2004 #9 Skrevet 28. november 2004 Du har tatt den endelige avgjørelsen, og bør se på det som en seier. Gratulerer. På tide å komme et steg videre i denne epoken. Nå er det bare deg selv, deg selv igjen og deg selv til slutt som står på listen. Bruk tiden godt og nyt den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå