Gå til innhold

Personen smiler, men er lei seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis noen smiler men deretter får man høre at personene er lei seg. Hvordan skal man vite det når de smiler hele tiden?

Anonymkode: 35844...12d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke vite det om personen er flink til å skjule tristhet.

Anonymkode: 53578...852

Skrevet

Det kan man vel ikke vite uten at personen sier det direkte. Ingen som vet at jeg er lei meg for å si det sånn bortsett fra kanskje to av mine nærmeste.  😊 Men det er jo like greit da jeg har ikke behov for å prate med alle om hvorfor jeg eventuelt er lei meg.  

Anonymkode: 32b23...4da

Skrevet

Man vil ikke vise hele verden at man har det vondt. Jeg kan smile og virke interessert i en samtale, men innerst inne har jeg mega-angst, svette håndflater, overfladisk pust, vil bare løpe bort.

Anonymkode: 6574d...6c4

• Liker 2
Skrevet

Det kan ofte være de som virker gladest og er "klovner" som har det værst inni seg... flere store komikere feks som sliter med depresjoner og har begått selvmord.

Anonymkode: e528d...e8f

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke vite det om personen er flink til å skjule tristhet.

Anonymkode: 53578...852

Skjult er det jo ikke når de sier at de er lei seg. :P

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kan ofte være de som virker gladest og er "klovner" som har det værst inni seg... flere store komikere feks som sliter med depresjoner og har begått selvmord.

Anonymkode: e528d...e8f

Mulig, men allikevel så sier de at de er triste. Er de ikke triste allikevel da? :klo:

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man vil ikke vise hele verden at man har det vondt. Jeg kan smile og virke interessert i en samtale, men innerst inne har jeg mega-angst, svette håndflater, overfladisk pust, vil bare løpe bort.

Anonymkode: 6574d...6c4

Vil presisere at de sier det og uttrykker det om seg selv og sin egen sorg muntlig og verbalt og smiler samtidig. Så det er ikke et forsøk på å skjule det selvom de smilte. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...