theSchrimp Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 (endret) Heisann, jeg har en 6 år gammel hund som får eksem. Har vært hos dyrebutikken og fikk for som skulle hjelpe. Men har nå kommet tilbake. Han er en blanding av strihåret dachs og nakenhund. Og vi passet på en annen hund i helgen som var. (han spiste ofte av foret hans, kan være derfor) og oppdaget nå at det er tilbake. Legger til bilde, han blir også ofte dusjet når han har vært ute i regnevær da han får masse sand i pelsen (dersom det kan ha noe å si) Endret 24. november 2016 av theSchrimp
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #2 Skrevet 24. november 2016 Dra til veterinær. Vanskelig for oss å si hva det kan være. Våteksem (Blir ikke tørket etter tur eller bad), det kan være allergi, det kan være skabb. Vi vet ikke, dra til veterinær. Nytter ikke å behandle et problem, når du ikke vet hva som ligger bak problemet. Anonymkode: 7cdbb...08f 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #3 Skrevet 24. november 2016 Det kan være foret. Min forrige hund tålte ikke noe tørrfor og klødde og fikk eksem av det. Jeg måtte gå over til råforing/menneskemat, og det har jeg fortsatt med på både hund og katter etterpå. Anonymkode: 51f5b...377
theSchrimp Skrevet 24. november 2016 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være foret. Min forrige hund tålte ikke noe tørrfor og klødde og fikk eksem av det. Jeg måtte gå over til råforing/menneskemat, og det har jeg fortsatt med på både hund og katter etterpå. Anonymkode: 51f5b...377 Ja, han fikk det tidligere når han fikk mat fra matbutikkene, så byttet vi til for fra dyrebutikk som skulle hjelpe på dette. Og ble veldig fint. Så lurer på om ikke det har kommet etter at han spiste maten til den andre hunden i helgen. Men vet ikke om det har så mye å si på 3 dager? Blir selvfølgelig veterinær om det ikke går bort om en uke igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå