Gjest Snart borte? Skrevet 27. november 2004 #1 Skrevet 27. november 2004 Hei! Jeg er en fast bruker som har det veldig vanskelig om dagen, av ulike årsaker. Jeg har mest lyst til å bare dra langt vekk og bli borte noen måneder eller å legge meg å sove til det blir 2010. Begge deler er vanskelig og lite konstruktive. Men jeg føler altså for å gjemme meg og bli borte en stund. Også fra kg. Ikke fordi jeg ikke liker meg på kg, men fordi jeg rett og slett har lyst til å gjemme meg. Poenget er at jeg trives veldig godt på kg, men har lyst til å være helt anonym, i hvert fall en liten stund. Nå diskuteres det blant annet det å logge seg ut, men så vidt jeg har skjønt er det også noen som har flere nick. Da er sprsmålet mitt: skal jeg skrive som gjest, skaffe meg et ekstra-nick eller slette den opprinnelige profilen og starte helt på nytt? Hvem jeg er vil jeg ikke oppgi, jeg vil bare få litt tilbakemeldinger på hva dere mener om at man "gjemmer" seg litt med flere nick og om det nødvendigvis trenger å handle om personlige ting som seksualitet for å bruke et ekstra-nick. Har dere noen tanker?
liv Skrevet 27. november 2004 #2 Skrevet 27. november 2004 jeg hadde likt om du hadde brukt et ekstra nick for da klarer vi å kolbe de innleggene du skriver fremover med hverandre..
Dru Skrevet 27. november 2004 #4 Skrevet 27. november 2004 Hvem jeg er vil jeg ikke oppgi, jeg vil bare få litt tilbakemeldinger på hva dere mener om at man "gjemmer" seg litt med flere nick og om det nødvendigvis trenger å handle om personlige ting som seksualitet for å bruke et ekstra-nick. Har dere noen tanker? Det er helt opp til deg. Hva folk synes er jo heller lite relevant, siden de ikke vet hvem du er i det hele tatt. Graden av "anonymitet" bestemmer du selv. Du kan velge å bare poste som gjest, men det fører til at folk tror det er forskjellig person fra gang til gang, og du vil kanskje ikke få den samme tilhørighetsfølelsen. Jeg vet ikke helt. Jeg tenker ikke så mye på om folk skriver under flere nick, eller om de velger å logge ut for enkelte ting. Eller om de alltid skriver under sitt vanlige nick. Det er deres valg, og noe jeg ikke skal legge meg opp i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå