Gå til innhold

Takk til veileder (studier).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i ferd med å av slutte en høyere utdanning og har i densammenheng fått hjelp av en veileder til å få ferdig en viktig oppgave.

Dette har streng tatt ikke vært "jobben hans", men han har likevel stillt opp 110% for meg. Han er ikke første veilederen min, men den eneste som har vært til stor hjelp, fordi han har brukt tid på prosjektet mitt.

(Han er av typen som sier: "Ja jeg er sykemeldt og innlagt på sykehuset, men jeg kjeder meg jo bare likevel så du kan gjerne komme oppom med det du har skrevet slik at vi kan se på det.")

Selvsagt er jeg usansynlig takknemlig for at han har hjulpet meg gjennom en tøff studieperiode, og jeg tviler på at jeg hadde klart å fullføre uten hans hjelp.

Siden jeg egentlig ikke kjenner ham noe særlig blir det vanskelig å kjøpe en gave til ham. Ikke vet jeg om han drikker vin, ikke vet jeg hvilke bøker han ønsker seg...

Har noen et godt forslag til hvordan jeg kan finne på noe koselig som viser hvor mye jeg har satt pris på hjelpen han har bidratt med?

Foreløpig her jeg ikke funnet på noe mer kreativt enn blomster og et velskrevet kort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fruktkurv?

Et fint fat?

Glemte å si at jeg ikke tør å gi ham noe mat. Han har hatt noen alvorlige helseproblemer som har hatt med diabetes å gjøre (tror jeg), så for å være på den sikre siden vil jeg ikke gi ham noe jeg ikke er sikker på om han har glede av.

(Selv om kanskje konen hadde blitt glad da... :ler: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...