AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 Bruker noen saus til nachos og hvilken saus bruker dere? Anonymkode: 6952f...622
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #2 Skrevet 24. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker noen saus til nachos og hvilken saus bruker dere? Anonymkode: 6952f...622 Bruker tacosaus/salsa, guacamole og rømme, sånn litt ettersom hva jeg har lyst på og hva jeg har i huset. Anonymkode: 4409f...3f0
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. november 2016 #3 Skrevet 24. november 2016 Tacosaus og guacamole, er det jeg bruker.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #4 Skrevet 24. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker tacosaus/salsa, guacamole og rømme, sånn litt ettersom hva jeg har lyst på og hva jeg har i huset. Anonymkode: 4409f...3f0 Glemte å si: Cheddarsaus. Jeg innrømmer at jeg stort sett har brukt posen fra Old El Paso, men når jeg googlet det nå ser det ut som standardoppskriften er så enkel som hvit saus med masse cheddar og lit cayenne i. Så neste gang blir det hjemmelaget på meg. Denne oppskriften går litt lenger, og bruker løk og hvitløk i tillegg. Anonymkode: 4409f...3f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå