AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 Hei! Jeg har kjøpt en kjole med åpen rygg, så jeg kan ikke ha bh... Jeg vurderer silikonklister eller lignende. Jeg har fra før av sånn klister-cup, men de er i størrelse D og for små. Jeg bruker normalt 65F. Så finnes det andre alternativ. Har hørt at det finnes klister som "løfter" opp puppene hvis man skal ha små klister (som dekker kun nippel), noen som vet om dette fungerer på passe store pupper? Jeg har jo for så vidt faste pupper, men kjekt å få litt push up i kjolen... Hilsen ei 25 år gammel jente som har ny julebordskjole. Anonymkode: 83cec...083
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #2 Skrevet 24. november 2016 Hvis man har F-cup og i tillegg trenger push-up... Vel, da kjøper man ikke en kjole man ikke kan ha bh under. Anonymkode: e025e...ebd 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #3 Skrevet 24. november 2016 Jeg bruker vanlig kjøpt på HM. Jeg har 65 G/H og kjøpte D-cup kyllinger. De sitter bra på meg og da bør de det på deg og. Husk at 65F ikke er noe større pupp enn 80C Anonymkode: 0459a...13c 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #4 Skrevet 24. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis man har F-cup og i tillegg trenger push-up... Vel, da kjøper man ikke en kjole man ikke kan ha bh under. Anonymkode: e025e...ebd Jeg må ikke ha push-up, men det hadde sett bedre ut... det gjør det for alle størrelser i pupper. Jeg trenger ikke som push-up at puppene skal se større ut og få kløft. Men den push-up følelsen at du ikke føler puppene "flagrer" av gårde og at det ikke vises at jeg går uten bh. Kjolen er med åpen rygg, men ingen kløft/ tett forran. TS Anonymkode: 83cec...083
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #5 Skrevet 24. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker vanlig kjøpt på HM. Jeg har 65 G/H og kjøpte D-cup kyllinger. De sitter bra på meg og da bør de det på deg og. Husk at 65F ikke er noe større pupp enn 80C Anonymkode: 0459a...13c Jeg kjøpte først en med vinger på Dick&Daisy, men var ikke fornøyd med den, fikk så rar form på puppene... Så har jeg kjøpt en på Cubus eller H&M uten vinger men med sikring foran, den fungerer greit. Men jeg får ikke stappa hele puppen oppi, så det blir ikke støtte på alt bare det fermeste partiet. Vet at 65F er samme puppe str. som 80C, men det har jo litt å si om det er henge-/fastepupper eller hvor store puppene er. For en med 80C passer nokk ikke C-cup i silikonklister når jeg ikke passer i D-cup. TS Anonymkode: 83cec...083
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå