Gjest Guttensin Skrevet 27. november 2004 #1 Del Skrevet 27. november 2004 Kort og greit...hva er venusbegeret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #2 Del Skrevet 27. november 2004 Hørt om Himmelberget? Det høye fjellet de har i Danmark? Mange tror at det er Danmarks høyeste fjell, men det er det ikke. Venusberget, som ligger ved siden av, er litt høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guttensin Skrevet 27. november 2004 #3 Del Skrevet 27. november 2004 ok..beklager det dumme spørsmålet. Trodde faktisk det var folk her inne osm visste det..baklager igjen :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 27. november 2004 #4 Del Skrevet 27. november 2004 Det er området over kjønnsleppene til kvinnen, der hvor det stort sett er hår, om man ikke gjerner det. Altså det man ser når man tar av seg underbuksa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 27. november 2004 #5 Del Skrevet 27. november 2004 guttensin, ikke bry deg om usaklige innlegg, for det er det mer enn nok av her inne. Venusberget er det området over selve kjønnsorganet til kvinnen. Området mellom hoftene kan en vel si. Håper du forsto dette, for jeg er ikke noe videre flink til å forklare sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guttensin Skrevet 27. november 2004 #6 Del Skrevet 27. november 2004 Ok..tusen takk for begge svarene. Jeg forstod hva dere begge mente. Takk skal dere ha. Er dette et område dere liker å bli kost med også? Det er vel ingen spess. følsomme områder der..bare at det kan være godt? Igjen baklager jeg for dumme sprøsmål. Håper at jeg kan få svar på dette ogaå...På forhånd..takk skal dere ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 27. november 2004 #7 Del Skrevet 27. november 2004 Næh. Føles bare litt rart å bli "busta til" når jeg har hår der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 27. november 2004 #8 Del Skrevet 27. november 2004 Hørt om Himmelberget? Det høye fjellet de har i Danmark? Mange tror at det er Danmarks høyeste fjell' date=' men det er det ikke. Venusberget, som ligger ved siden av, er litt høyere.[/quote'] Det heter faktisk Himmelbjerget, men men guttensin, nå er ikke jeg noe jente, så om det er noe typisk for jenter aner jeg ikke. Men mine erfaringer har vært at jenter liker å bli kost der også, som på magen. Men nå er jenter, som gutter, forskjellige. Så ikke ta svaret mitt som en fasit Mitt beste råd er uansett: Prøv deg frem med jenta di! Liker a det, så er det ingen tvil lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 27. november 2004 #9 Del Skrevet 27. november 2004 Ok..tusen takk for begge svarene. Jeg forstod hva dere begge mente. Takk skal dere ha. Er dette et område dere liker å bli kost med også? Det er vel ingen spess. følsomme områder der..bare at det kan være godt? Igjen baklager jeg for dumme sprøsmål. Håper at jeg kan få svar på dette ogaå...På forhånd..takk skal dere ha. Tja. Liker å bli kost de fleste steder, jeg, hvis det er gjort med en myk og kjærlig hånd. Men ikke BARE der. Og det er sikkert variert om kvinner liker det eller ikke. Du kan jo kose litt der og så kose litt et annet sted og så spørre hvem av stedene hun best likte å bli kost. Slik kan man få vite masse info man lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå