AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 Jeg var på date nylig og følte det var god kjemi. Fikk en melding den samme kveld og dagen etter at han hadde hatt det veldig kjekt og så frem til neste gang. Ville ikke være for pågående som jeg syntes var sjarmerende. Vi avtalte å møtes i dag for takeaway og øl ute. Vi har tekstet litt frem og tilbake. Har fått inntryk av at han har det travelt om dagene. Han svarte på en melding jeg hadde sent om morgenen på kvelden. Jeg var på konsert syntes det ble litt seint så svarte i dag tidelig har ikke fått svar enda. Har ikke avtalt klokkeslett for møte i dag. Skal jeg sende en Meld å spør om han er klar for takeaway i kveld eller vente å se om han tar kontakt ? Vil ikke mase. Hvet hvordan det er.. Anonymkode: 8af8c...5b6
PhilosopherSe7en Skrevet 24. november 2016 #2 Skrevet 24. november 2016 Fin tittel på tråden. Skjønte med en gang hva den handlet om. 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #3 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, PhilosopherSe7en skrev: Fin tittel på tråden. Skjønte med en gang hva den handlet om. Trodde det skulle handle om extacy. Anonymkode: a7576...072 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #4 Skrevet 24. november 2016 Postet den en gang til med en annen tittel Anonymkode: 8af8c...5b6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #5 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Trodde det skulle handle om extacy. Anonymkode: a7576...072 Lagt ut på ny med annen tittel Anonymkode: 8af8c...5b6
PhilosopherSe7en Skrevet 24. november 2016 #6 Skrevet 24. november 2016 Ja jeg så det i ettertid Straks litt enklere å forstå da i forkant. Blir vel snart slettet denne tråden her da likevel. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #7 Skrevet 24. november 2016 Akkurat nå, PhilosopherSe7en skrev: Ja jeg så det i ettertid Straks litt enklere å forstå da i forkant. Blir vel snart slettet denne tråden her da likevel. Som anonym tror jeg ikke en kan slette. Anonymkode: 8af8c...5b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå