Lanista1984 Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 (endret) Utover i dette utrolig spennende århundret som avsluttes 2099 og fortsettes av et enda mer spennende århundre, så vil vi lære oss å kjenne den fjerde dimensjonen bedre. Den vi kaller tid. Den skal vi kna og dulle med og forske på og kose oss med, slik at vi kan kontrollere tiden. Da drar vi ikke bare på ferie geografisk, men også historisk. (Det vil fortsatt ikke være mulig å reise fremover i tid, dessverre.) Når vil du ha dratt til? Jeg velger 1700-tallets New York. Før-revolusjonstid. 1740-1750. Derfra kjøper jeg inn alt jeg trenger for å kunne reise vestover og inn i ukjent terreng med urbefolkning, pumaer og bjørner. En skikkelig Daniel Boone, ville jeg ha vært. Og noen år senere, ville jeg ha drukket whiskey i et fint selskap i Boston og forferdet de fine damene over mine dåneferdige historier fra mitt ville liv med beverhatt og muskett. Hvor ville, unnskyld. Når ville du ha dratt? Endret 24. november 2016 av Lanista1984
fuglekvitter__ Skrevet 24. november 2016 #2 Skrevet 24. november 2016 2 timer siden, Lanista1984 skrev: Utover i dette utrolig spennende århundret som avsluttes 2099 og fortsettes av et enda mer spennende århundre, så vil vi lære oss å kjenne den fjerde dimensjonen bedre. Den vi kaller tid. Den skal vi kna og dulle med og forske på og kose oss med, slik at vi kan kontrollere tiden. Da drar vi ikke bare på ferie geografisk, men også historisk. (Det vil fortsatt ikke være mulig å reise fremover i tid, dessverre.) Når vil du ha dratt til? Jeg velger 1700-tallets New York. Før-revolusjonstid. 1740-1750. Derfra kjøper jeg inn alt jeg trenger for å kunne reise vestover og inn i ukjent terreng med urbefolkning, pumaer og bjørner. En skikkelig Daniel Boone, ville jeg ha vært. Og noen år senere, ville jeg ha drukket whiskey i et fint selskap i Boston og forferdet de fine damene over mine dåneferdige historier fra mitt ville liv med beverhatt og muskett. Hvor ville, unnskyld. Når ville du ha dratt?
Lanista1984 Skrevet 24. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2016 35 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Fugleskvatter, så har ikke ho-ho vært en tidsepoke slik jeg kan huske det. Ho-ho, var i de første årene under koloniseringen av Autralia et kjent utrykk for "domestic mating." Senere ble det brukt som latterutrykk i London på midten av 1820-årene.
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. november 2016 #4 Skrevet 24. november 2016 Jeg ville reist til den engelske renessansen på 15-1600 tallet, som dekker den historiske epoken som kalles for. tudor og Elisabethansk tid.
Lanista1984 Skrevet 24. november 2016 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2016 4 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Jeg ville reist til den engelske renessansen på 15-1600 tallet, som dekker den historiske epoken som kalles for. tudor og Elisabethansk tid. Det hadde vært spennende å se Elisabeth. Jeg vet ikke om jeg hadde likt å gå i de klærne mennene i overklassen brukte da. Hva med Firenze og Venezia på den tiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå