AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 Hei, jeg må bare skrive litt da jeg over tenker alt for mye. Jeg besvimte for en liten stund siden, normal besvimelse som legen sier siden jeg får "forvarsel" om at jeg besvimer. Blodtrykket faller ganske mye og jeg blir svimmel. Etter jeg besvimte sist gang for noen uker siden, fikk jeg angst i tillegg og tenker veldig mye på at noe må være feil. Så jeg har fått vond/stiv nakke i tillegg. Jeg venter foreløpig på time til MR som er i slutten av dette året. Og jeg føler hele jul og nyttår vil bli ødelagt pga dette. Jeg har besvimt tidligere, men etter denne hendelsen har jeg virkelig blitt skremt. Og er redd for å besvime igjen. Jeg vet også selv at om jeg skulle besvime er det bare og evt legge seg ned. (Så jeg slipper og falle om). Greia er at jeg syns det er så lenge og vente på time til MR, og jeg kan ikke slutte og tenke før jeg evt finner ut om alt er som det skal, eller om det faktisk er noe. Jeg har tatt haugevis med blodprøver og de ser fine ut. EKG 2 ganger og det ser bra ut. Har heller ikke hat vond nakke før, så det må jo komme av at man tenker, anspender seg og stress. Det er ikke vond i den forstand bare stiv og ubehag noen ganger. Og nå har jeg vondt i øret i tillegg, muligens ørebetennelse, så jeg vet ikke om det er noe poeng i og bestille en time til fastlegen for det. Kan evt fastlegen se med en gang om det er ørebetennelse? Jeg føler også at jeg er litt hypokonder, fordi man over tenker og kjenner etter kroppen så mye. Og bare det dunker i fingeren, er jeg redd at jeg dør.(selvom jeg skjønner at jeg ikke gjør det). Det er bare så slitsomt. Og jeg gråter litt innimellom. Skriver ikke for å få sympati, men ikke skriv noe som vil skremme liv skitten ut av meg, hvis du i det hele tatt tar deg tid til og svare. Hilsen ung engstelig redd jente!!:( Anonymkode: 72b9a...05d
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #2 Skrevet 24. november 2016 Og øresusen blir bare værre. Først kom den når jeg la hodet på puta for å sove. Mens nå kommer det litt i ny og ne, men spesielt når jeg skal sove. Så jeg sliter litt med og sovne, men sover ellers greit når jeg har sovnet. Våkner jeg litt tidligere enn f.eks alarmen på mobilen kan jeg merke øresusen. Og sliter igjen med og få sove videre. Jeg søkte litt på nette og fant ut at man kan få øresus av stress,angst og depresjon. Så jeg håper det går over etterhvert og ikke blir der permanent. Anonymkode: 72b9a...05d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå