Gå til innhold

Penis på 10-11 cm i omkrets, lite eller middels?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså greia er at jeg etter fødsler ikke kjenner så mye når jeg har samleie med mannen min- noe jeg gjorde før, gynekologen påstår at jeg overhodet ikke er vid, og mener jeg var svært trang før siden jeg er så lita og nett i kroppen. Så jeg må nok bare akseptere at det er slik jeg har blitt, men jeg føler meg uansett vid da jeg ikke kjenner mannen som penis. Gynekologen spurte meg rett ut om mannen min sin penis var liten og jeg svarte at den var helt middels. Men kan det være at den er litt tynn? At problemet ikke bare ligger hos meg som jeg føler? Hva tenker dere er liten pikk da? Har ikke erfaring med andre menn så jeg vet ikke hva som er vanlig.

Anonymkode: c31dc...b60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I en undersøkelse fikk drøyt 2 000 voksne vesterlandske menn måle sin penis når den var stiv. De fleste peniser var mellom 9 - 22 cm lange, der gjennomsnittslengden var 15 cm. Fem prosent hadde en erigert penis mindre enn 9 cm og en prosent hadde en erigert penis som var 23 cm eller større. Den vanligste omkretsen på erigert penis var mellom 8 og 12 cm, der gjennomsnittsomkretsen var 10 cm

http://www.kondomtorget.no/kondomstorrelser/

• Liker 1
Skrevet

10 cm i omkrets er ganske lite. Gynekologen har rett, du var nok uvanlig trang før fødslene. Nå er du mer normal, og vil oppleve problemer med en liten penis. 

Kan jeg spørre hvor mange sexpartnere du har hatt? 

Uansett finnes det løsninger uten å måtte bytte mann. Dere kan fokusere mer på oralsex. Det finnes såkalt sleeve å få kjøpt osv osv.

Anonymkode: 94761...47f

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

10 cm i omkrets er ganske lite. Gynekologen har rett, du var nok uvanlig trang før fødslene. Nå er du mer normal, og vil oppleve problemer med en liten penis. 

Kan jeg spørre hvor mange sexpartnere du har hatt? 

Uansett finnes det løsninger uten å måtte bytte mann. Dere kan fokusere mer på oralsex. Det finnes såkalt sleeve å få kjøpt osv osv.

Anonymkode: 94761...47f

Har bare hatt han. Men uansett så føler jeg meg veldig vid, til tross for st hsn sa jeg var helt normal. Klarer ikke å tro på han, de vil nok aldri fortelle en kvinne st hun er vid da det ikke er noe medisinsk galt med å være vid.

Skrevet

Det er lite, synes JEG.

Anonymkode: f65e8...879

• Liker 1
Skrevet

Heldigvis kan du trene deg strammere da :) Jeg trener musklene nedentil hver dag, og er veldig stram, kan stramme hardt rundt lillefingeren min. Tren aktivt hver dag, så inn en vane at du strammer hver dag mens du sitter på bussen til og fra jobb, mens du laget middag eller sitter på KG etc. Altså ikke snakk om 5 min, jeg kan fint trene av og på en time hver dag.

Anonymkode: adbbf...1f6

• Liker 2
Skrevet

lite

Anonymkode: 6e02c...146

• Liker 3
Skrevet

Det er lite synes jeg, vil si at en middels penis er 12-14 cm i omkrets, så han hører klart til de mindre. Ikke så rart at du kjenner lite av han da. Du er nok ikke spesielt vid, men litt større etter fødslene og derfor kjenner du at han er mindre. Han var nok perfekt for deg før, siden du var uvanlig trang. Hvor mange barn har du født? 

Anonymkode: 7f5bf...c59

• Liker 1
Skrevet

Flere synspunkter?

Skrevet

Siden du bare har hatt han. Kjøp deg en gjennomsnittlig dildo. 

Hvis du kjenner dildoen, vet du at det ikke er du som er problemet.

Anonymkode: 4f767...ecb

• Liker 2
Skrevet (endret)

normalt gj.snitt er ca 12cm i omkrets. 
om du tar en penis med samme lengde men forskjellig omkrets, 16x10 vs 16x12 cm,  så vil den på 12cm i omkrets være 44% større i volum.
så 10cm i omkrets er ganske smått, ja. 
fokuser heller på andre ting som oralsex, leketøy, analsex etc.

edit: hva er lengden hans?

Endret av herremann
Skrevet

Ja, alle menn skal ha peniser som er minst 18-19 cm. Ellers er det altfor lite.....

Anonymkode: 816ce...391

Skrevet

Bittebittebittebittebittebittebittebittebittebittebittebittebittebitteliiiiiiiiten! 

Anonymkode: 2a59d...98b

• Liker 2
Skrevet

Hvor lenge er det siden fødselen? Jeg opplevde problem med å føle meg vid ca 4-5 år etter, men så ble det trangere. Vagina kan trenge tid for å bli mindre igjen. 

Men en penis på bare 10 cm omkrets er smalt da. Har du forsøkt å knipe under samleiet også?

Anonymkode: e2d6e...99c

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er lite synes jeg, vil si at en middels penis er 12-14 cm i omkrets, så han hører klart til de mindre. Ikke så rart at du kjenner lite av han da. Du er nok ikke spesielt vid, men litt større etter fødslene og derfor kjenner du at han er mindre. Han var nok perfekt for deg før, siden du var uvanlig trang. Hvor mange barn har du født? 

en middels penis er ikke opp til 14 i omkrets nei, gjenomsnittet er på 12, noe som vil si at alt fra 10-14 vil kunne defineres som en middels penis (of 14 i lengre er gjennomsnittet). Det er slike som deg som får usikre gutter til å lage alle disse elendig penistrådene med "er denne for liten" og slikt da dere brauter ut med tall hentet fra fri fantasi og dermed får folk til å tenke at de er for liten, til tross for at de er helt innenfor normalen.

Anonymkode: 3273c...6b8

• Liker 4
Skrevet

ENDA en penistråd? :klaske: 

Anonymkode: 14441...3f7

• Liker 1
Skrevet

10 cm omkrets er vel i underkant av middels. Har selv 12, og føler stort sett at den burde vært en god del tykkere,  når jeg ligger med dama. Hun har født fire barn, og det ideelle for henne hadde nok vært 15-17 i omkrets. 

Anonymkode: bb297...640

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

10 cm omkrets er vel i underkant av middels. Har selv 12, og føler stort sett at den burde vært en god del tykkere,  når jeg ligger med dama. Hun har født fire barn, og det ideelle for henne hadde nok vært 15-17 i omkrets. 

Anonymkode: bb297...640

Det stemmer nok det med at det ideelle er 15-17 i omkrets, men verden er ikke slik. De fleste er betydelig mindre. De fleste ønsker en trent kropp, men de fleste har en vanlig bleikfeit kropp. Alle kunne tenke seg å være over normalt intelligent, men faktum er at de fleste har en normal intelligens. Inntekt....... Verden er ikke ideell, den er stort sett triviell og gjennomsnittlig. Gjennomsnittlig er normalen, normalt er godt nok. 

• Liker 1
Skrevet

Synes fortsatt 10 i omkrets er i minste laget. Går sikkert bra for noen, men mange vil synes det er lite. På den annen side er 15-17 i overkant stort for de fleste. Jeg kan max ta inn 18 i omkrets, og det er ikke særlig behagelig heller. Jeg tror at for kvinner som har født er alt mellom 12-16 i omkrets helt passe, men det er selvsagt individuelle forskjeller. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, innsats skrev:

Det stemmer nok det med at det ideelle er 15-17 i omkrets, men verden er ikke slik. De fleste er betydelig mindre. De fleste ønsker en trent kropp, men de fleste har en vanlig bleikfeit kropp. Alle kunne tenke seg å være over normalt intelligent, men faktum er at de fleste har en normal intelligens. Inntekt....... Verden er ikke ideell, den er stort sett triviell og gjennomsnittlig. Gjennomsnittlig er normalen, normalt er godt nok. 

Ideelle er 15-17 cm i omkrets??? Eksen min var 15 cm i omkrets, og den var egentlig for tykk for meg, måtte alltid varme opp lenge og brukte lang tid før vi fikk den inn, fikk også ofte rifter og begynte å blø... Kan ikke skjønne hvordan jeg skulle fått noe tykkere enn 15 cm inn der. I tillegg ble han såpass tykk at jeg ikke klarte å bruke musklene nedentil underveis, siden jeg ble alt for strukket, følte derfor mindre av sexen også... Ble bare en tykk greie som var inni meg, og det var det liksom. 

Han jeg holder på med nå er ikke like tykk, vet ikke mål, men jeg foretrekker hans tykkelse, han treffer alle punkter inni meg kjempedeilig og jeg klarer å bruke musklene underveis, i tillegg er han mye lengre. Fikk faktisk mine første orgasmer med han (altså første med en partner, ellers har jeg bare kommet alene), og har aldri hatt så bra sex før. :)  

Anonymkode: adbbf...1f6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...