AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 Mister du litt respekten for henne da? Anonymkode: 7cd8a...6f8
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #2 Skrevet 24. november 2016 Nei, jeg hadde tatt frem pikken og onanert. Anonymkode: c4733...73a 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #3 Skrevet 24. november 2016 Kan jo si det sånn at jg har snakket med mange på PM her inne på forumet og det er veldig mange hyggelig mennesker her inne. Men kommer uansett ALDRI til å treffe noen herifra IRL uansett og om noen hadde mistet respekten for meg om jeg la ut et nakenbilde: so what? Jeg er meg selv uansett:) Og like hyggelig alikevel:) Mannfolk har en tendens til å tro at damer er Intr i å date osv bare damer snakker med dem, noe som er veldig feil! Anonymkode: 2f53e...fcf 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #4 Skrevet 24. november 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jo si det sånn at jg har snakket med mange på PM her inne på forumet og det er veldig mange hyggelig mennesker her inne. Men kommer uansett ALDRI til å treffe noen herifra IRL uansett og om noen hadde mistet respekten for meg om jeg la ut et nakenbilde: so what? Jeg er meg selv uansett:) Og like hyggelig alikevel:) Mannfolk har en tendens til å tro at damer er Intr i å date osv bare damer snakker med dem, noe som er veldig feil! Anonymkode: 2f53e...fcf Viktig å skille mellom hvordan anonyme opptrer på nett og i det virkelige liv, her inne så kan man jo utgi seg for å være hvem som helst og bli fremstille seg akkurat slik man ønsker. Det er grunnen til at jeg never ever skal møte noen herifra. Anonymkode: 2f53e...fcf
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #5 Skrevet 24. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mister du litt respekten for henne da? Anonymkode: 7cd8a...6f8 Hvorfor skulle jeg det? Så lenge ikke ansiktet er med skjønner jeg ikke hva som er greia? Anonymkode: a009c...355 1
Gjest Jonasmann Skrevet 24. november 2016 #6 Skrevet 24. november 2016 (endret) Ja, litt. Endret 24. november 2016 av Jonasmann
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #7 Skrevet 25. november 2016 Dere kvinner. Hvis jeg hadde bæsjet og spist bæsjen min foran dere, hadde dere mistet respekten for meg da???? for dere er vel fordomsfrie???? Hipp hipp Hurra! Det betyr at vi kan leve i harmoni sammen. Du liker ditt og jeg liker mitt (bæsj). Kanskje noen kvinner til og med vil spise bæsjen min for å vise at de aksepterer meg?? Scat er ikke noe å skamme seg over. Kom hit, kom hit så skal jeg smøre bæsj på dere. Bare gøy det!! Hvis ikke er du prippen. Anonymkode: 11875...fc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå